F1 GP van Japan

Toch vind ik het jammer dat het mooiste en meest klassieke team, Ferrari, met Hublot op de auto rijdt :confounded::confounded::confounded:.

En als de rijders voor de camera komen krapt max steeds achter zijn oor zodat je de Tag kan zien en een ander krapt aan zijn neus om zijn RM te laten zienā€¦

Grappig hoe onopvallend :joy: ze dat doen!

De drie rijders op het podium krijgen nog snel een horloge van hun betreffende sponsor in handen gedrukt om om te doen voor ze het podium op gaan. Gewoon reclame overeenkomst. Niks meer en niks minder. De bedrukte handschoen van Hamilton is er ook voornamelijk voor de cockpitvieuw beelden. Product placement. Ik stoor me er verder niet aan gebeurt in films toch ook? James bond die vroeger, toen roken nog acceptabel was, een laatje opentrok in de film en daar een pakje Marlboro te zien was? De Omega Seamaster is daar toch ook bekender door geworden ?

+1 :wink:

toevallig dat IWC dit vandaag op hun instagram plaatsten:

volgens hun is dit zā€™n favoriete horloge maar daar hebben die marketingmensen van alle horloge merken wel een beetje een handje van om dat te claimenā€¦

1 like

Die eerste comment! :joy:

4 likes

had t nog niet eens gelezen :joy: wat een held

1 like

Krapte op de horlogemarktā€¦

3 likes

Horner loopt anders rond met een Heuer Autavia :slight_smile:

Die formule 1 wagentjes zijn erg krap. Bewonderenswaardig dat ze dan nog zoā€™n groot horloge dragen.

Er staat niet dat dit zijn favoriet is, er staat favoriete iwc :wink:

1 like

Myn fauten moet jever bei nemen hĆ©ā€¦ dat is een ziecteā€¦:wink:

Dat is natuurlijk ook weer waar, toch krijg ik het gevoel dat ze 5 min voor zoā€™n foto een horloge om zn pols slingeren net de woorden: als je zegt dat je deze leuk vindt mag je em houden

Ik zou die handschoenen wel dragen, als dit zou betekenen dat ik dan ook in een F1 mag rijden.
Betwijfel overigens of je hem van de plaats zou krijgen.

@Jurtz Natuurlijk! Ik was een beetje aan het dollen :smiley: Ik zou maar wat graag een TH Monaco In mijn collectie willen hebben.

1 like