F1 GP van Japan

Net gezien, Hamilton met een afbeelding van horloge op de handschoen, zouden jullie dit dragen ?

1 like

Ik draag geen handschoenen

En off topic :raised_hand_with_fingers_splayed:

1 like

Pfff, laat maar en ga wandelen.

Hoi Wommel, deze handschoen draait puur om IWC sponsoring. Ik denk niet dat normale mensen zo zouden rondlopen :smiley:

P.s. of dit nou gelijk off-topic is? Beetje zuurpruimerij dit.

4 likes

Precies, ik dacht een gezellig zondag-praatje te maken, krijg je dit, :face_with_raised_eyebrow:
Sommige mensen…

4 likes

Ahumm…of we Formule1 racehandschoenen met reclame bedrukking zouden dragen :thinking:
En dit zou geen offtopic zijn?
Nou weet je wat…zet ik het toch terug. Kunnen jullie er lekker over deze nieuwe modetrend kwebbelen in het algemene deel :+1:

2 likes

Niettemin…het ‘toontje’ en dat op deze mooie, zonovergoten nazomerdag!

Haha…laat me niet lachen. Scrol even naar boven :thinking:

Leuk topic!

1 like

Dat constateer ik op basis van deze zin (of: kreet? Een zin heeft namelijk een opbouw en dat is lastig met drie woorden).

1 like

Ik zou het dragen!
(Als ik in zo’n ding reed😘).

Bottas was vorig jaar in de Amsterdamse P.C. Hooftstraat bij een welbekende juwelier om zijn gesponsorde IWC uit te zoeken.

Komt Max er wat bekaaid van af met Tag Heur als sponsor…

Die handschoenen met IWC sponsoring dragen ze al jaren. oud nieuws.

Als het die mannen enkel om de horloges zou gaan wel. In termen van carriere perspectief denk ik dat Verstappen aan het langste eind heeft getrokken :laughing:.

1 like

Ho ho ho, beide merken verdienen respect! :wink:

Ja, ze dragen deze handschoenen al een tijdje en ik vind het
ook best grappig, het viel mij in het begin ook op.
En, we hebben het er over dus de reclame is gelukt.

Ze zijn ook niet de enige die het doen!

Oh, en deze zul je vast ook waarderen;

image

:grin:

7 likes

Overigens is het in de F1 altijd wel leuk horloges spotten. Die mannen krijgen via allerlei wegen horloges in hun handen gedouwd. Vandaag was Massa met z’n Richard Mille meerdere malen in beeld.

IWC is tegenwoordig toch echt geen schim van wat het was in bijv. 1950.

1 like