Fabian1

Hele knappe Tissot PRX overgenomen van Fabian. Deal was snel gesloten en pakketje zat prima in elkaar.
Helemaal prima, aanrader!

1 like

Vandaag heb ook ik een leuke ruildeal gemaakt met @Fabian1…gezellig gekletst en zal denk ik niet de laatste deal worden ben ik bang.

Aanrader wat mij betreft :+1:t2:

1 like

Horloge verkocht aan Fabian.

Was een prettige verkoop.
Communicatie verliep soepel en de betaling was ook vlot binnen.

Zou zonder problemen weer zaken doen met Fabian.

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan @Fabian1.

Soepele communicatie, realistisch bod en een leuk gesprek over horloges (what else) bij hem thuis gehad. Wat mij betreft een aanrader!

1 like

Soepele deal met @Fabian1 gemaakt. Aanrader om zaken mee te doen.:+1:

1 like

@Fabian1 heeft vandaag een Zenith overgenomen van mij.
Mooi op de afspraak alhoewel het een heel end rijden was.
Snel tot een overeenkomst gekomen.
Jammer genoeg hadden we beiden weinig tijd en is het een blitsbezoek geworden.
Veel plezier met het horloge. :+1:

1 like

Vandaag een horlogeband verkocht aan @fabian1.

Nette deal, goede communicatie en fijn contact. Aardige vent waar je zaken mee kan doen.

Tot de volgende!

1 like

Gezellig zitten keuvelen met @Fabian1 over alle mogelijke horloges. Tevens een keurige deal.

:+1: Top kerel. Zeker aan te bevelen!

1 like

Net een mooi watchwinder gekocht, was goede communicatie en afhandeling.
Bedankt en was top zaken doen!

1 like

En weer een fijne ervaring met @Fabian1 die voor mij een zoektocht fijn heeft weten te beëindigen :slight_smile:
Snelle en vriendelijke communicatie en ook ik ben zeer tevreden met keurige deal die we hebben weten te sluiten. Verder weer net iets te lang doorgekletst over horloges waardoor ik maar krap op tijd was voor mijn volgende afspraak.
Kortom aanrader !

1 like

Zojuist een horloge verkocht aan Fabian.
De communicatie was prettig en ging soepel.
Fabian is een spontane kerel waar je prima iets aan kunt verkopen.
Niks te klagen.
Bedankt en veel plezier ermee!

1 like

@Fabian1. Gisteren mijn horloge verkocht aan Fabian wat een goede ervaring was. Goede communicatie en afhandeling. Gezellige kerel die veel kennis heeft dus ik heb er ook nog wat van opgestoken.

1 like

Zojuist een horloge verkocht aan Fabian. Fijne ervaring. Prima communicatie en faire deal. Would recommend!

1 like

TAG Heuer travel case gekocht van @Fabian1.

Eergisteren contact gehad, geld aan hem overgemaakt.
Vandaag (maandag) was hij toevallig in de buurt en heeft hij de travel case bij me thuis in de brievenbus gedeponeerd.

Snelle service, travel case is in nieuwstaat.
Mijn neefje zal er blij mee zijn :wink:.

Aanrader! :+1:t2:

1 like

Horloge verkocht aan @Fabian1.
Correct en snel contact en we waren er snel uit.
Leuk gesprek gevoerd waarbij iedereen even goed over de tong is gegaan :wink:

Volgende keer zeker weer :+1:t3:

1 like

Net een Rolex doos gekocht van @Fabian1. Vlotte en goede communicatie. Product zoals omschreven en netjes ingepakt. Aanrader dus!

1 like

Vlotte deal, prima communicatie en vanwege drukke agenda’s een snelle persoonlijke overdracht maar all good. Kan de bovenstaande reviews van harte bevestigen.

tom-brady-zoom

1 like

Mijn explorer aan @Fabian1 verkocht! Beide een volle agenda maar vandaag even moment gevonden voor de “deal”.

Kan hem net als iedereen hierboven zeker aanraden om een horloge aan te verkopen! En kopen moet vast ook goed komen.

1 like