Fabian1

Hij heeft zich nog maar net voorgesteld als nieuw lid en nu al een positieve indruk achtergelaten bij mij…

Ik was op zoek naar een extra schakel voor mijn jubilee en hij had er eentje over. Snelle, correctie communicatie, verzending top verzorgd. Wat wil je nog meer? Dus, een aanrader wat mij betreft.

@Fabian1 nogmaals bedankt voor het plezierige contact!

1 like

Vandaag een leuke (ruil)deal gemaakt met @Fabian1. Na een eerste kennismaking per pm en telefoon, vandaag elkaar in persoon getroffen voor de overdachten. Vanaf het begin erg leuk contact! Een echte liefhebber die ook graag over zijn hobby praat. Het overgenomen horloge was als beschreven en de onderhandeling ging soepel. Ik zou zeker weer een horloge aan hem verkopen of er een van hem overnemen. Kortom: een aanrader!

1 like

Eens met de heren boven mij: @fabian1 is een aanrader! Communicatie, onderhandeling en afhandeling was meer dan soepel. En het was nog gezellig ook!

5 uit 5!
:star: :star: :star: :star: :star:

1 like

Zeer sympathiek persoon @Fabian1
Perfecte overdracht van een prachtig horloge in werkelijke nieuwstaat !! Zeker voor herhaling vatbaar !!

:+1:

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan @Fabian1. Hele leuke vent, met een hele goede smaak!
Verkoop verliep erg prettig en vlot, en ik kan hem als koper/verkoper dan ook 100% aanbevelen.
@Fabian1: excuses dat ik je geen caffeine-vrije koffie kon aanbieden :wink:

2 likes

Hier ook een prettige ervaring met Fabian1.
Watchwinder overgenomen, soepele communicatie en zeer snelle verzending.

1 like

Goeie ervaring rijker met @fabian1
Travelbox overgenomen.
Snelle verzending en duidelijke communicatie.
Groet,
Repko

1 like

Goede ervaring met @Fabian1
Ik nam een wachtwinder over die helaas door de post wat mishandeld is, er werd snel een vrij goede deal afgesloten die fabian zelf voorstelde. Ik kan hem alleen maar aanraden, wat een topverkoper.

1 like

Top koper/verkoper. :+1:

1 like

Vandaag met Fabian afgesproken na lang en aangenaam contact via WhatsApp. Na een super aangenaam gesprek hebben we een mooie deal gesloten, waar we beiden (hoop ik, ik toch zeker wel) blij mee zijn. Het is een eerlijke, toffe, stipte man. Het was een hele leuke ervaring. Bedankt @Fabian1!

1 like

Ik heb onlangs mijn Tudor Black Bay 58 verkocht aan Fabian.

Duidelijke communicatie & geen gedonder! Echt een aanrader!

1 like

Recent een Omega SMPC300m gekocht. Alles was conform advertentie. Vriendelijk en snel geholpen. Bedankt.

2 likes

Tweezers overgenomen van @Fabian1 zeer goede communicatie en verzending sneller dan het licht.
Prima zaken doen met fabian.

1 like

Horloge gekocht van @Fabian1. Snel verzonden, goed verpakt, horloge zoals beschreven.

1 like

Vandaag mijn ‘sneeuwvlok’ aan Fabian verkocht.
Het was, niettegenstaande de coronatijden, een leuke ontmoeting.
@Fabian1 geniet van de GS!

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan @Fabian1. Het contact was zeer prettig te noemen en de deal snel gesloten.

Fabian is een aanrader!

2 likes

Horloge verkocht aan @Fabian1.
Top gozer komt ze afspraken na en is zeer vlot met betalen. Aanrader was gezellig tot de volgende :+1:

2 likes

Een horloge overgenomen van @Fabian1
Leuke deal kunnen maken, prettige communicatie vooraf en ook een erg relaxte en gezellige ervaring met afhalen.
Aanrader!

1 like

Een zeer goede ervaring rijker met @Fabian1. Vorige week een horloge overgenomen, alles verliep volgens afspraak. Een prettig telefonisch contact en goede communicatie via de app.

Zeer zeker een aanrader!

1 like

Fijne deal gedaan met Fabian! Lekkere snelle en relaxte communicatie en snelle betaling. Alles helemaal in orde!

1 like