Fabrikant BMW horloges

Als groot BMW fan, keek is naar wat voor horloges ze eigenlijk hebben (aangezwengeld door het topic dat panerai en ferrari uit elkaar zijn). Heeft iemand enig idee wie de fabrikant van deze horloges is? Google lijkt me niet echt te helpen, dus misschien dat iemand ze herkent

?

Zulke modellen kan je ook op Ebay kopen voor 10 euro, is gewoon rommel volgens mij, je kan kijken naar Oris die hebben met iets met Williams dat is volgens mij het formule 1 team van BMW?

Ja, zou ik even naar kunnen kijken idd. Ondanks dat ze waarschijnlijk redelijk overpriced zijn (op internet doen ze 150-200 euro ofso), kan ik me toch niet voorstellen dat t echt een prut horloge zou zijn. Ik denk dat BMW 't niet kan maken om aan hun klanten een horloge te verkopen dat t misschien wel binnen de kortste keren begeeft. Misschien bel ik binnenkort is de klantenservice, kijken of die 't weten:) Mochten jullie meer info hebbeb, danhoud ik me echter aanbevolen.

floris Schreef:

Zulke modellen kan je ook op Ebay kopen voor 10
euro, is gewoon rommel volgens mij, je kan kijken
naar Oris die hebben met iets met Williams dat is
volgens mij het formule 1 team van BMW?
Wiliams rijd met Cosworth motoren.
Sauber heeft BMW overgenomenen heeft Ferrari motoren

Aha, van formule 1 weet ik weinig af, maar zo weet ik weer iets meer. Raar zooitje maken ze er dan van:p

Wat betreft het horloge, ik kwam op internet tegen dat er een Ronda 13jwls uurwerkje in die chrono zou zitten. Geen idee hoe betrouwbaar die info is alleen. Ik blijf even verder zoeken:)