Ik heb op FB een mogelijke deal kunnen sluiten. Heeft iemand ervaring met dergelijke deals, uit het berichtenverkeer gaan er geen rode vlaggen omhoog.
Wellicht handig als je benoemt vanuit welke facebookgroep of welke verkoper.
Dit is wel heel random.
Ik heb al vaak via wereldwijde FB groepen gekocht en verkocht tot nu toe ging dat gewoon goed.
Wel stuur ik altijd eerst een vriendschapsverzoek zodat je ook ziet met wie je te maken hebt.
Twee keer een horloge gekocht via een FB groep. Beide keren goed gegaan…wel beiden via dezelfde verkoper
Vanuit welke groep?
Om wat voor horloge gaat het?
Hoe was het contact met de verkopende partij?
Onder welke omstandigheden gaat het horloge verzonden worden?
Het is een antiekgroep waar ik lid van ben en daar komen wel eens horloges te voorschijn.
Ik heb het er maar op gewaagd en een gok van een x-aantal euri genomen, keep my fingers crossed en hoop binnenkort een NA te kunnen showen.
Dis one
Verdal met L48?
Geen enkel idee, op de goede gok gekocht zoals al aangegeven. Zou lopen en Verdal had ik ook ontcijferd. Is ook de enige foto dus shot in the dark.
Vriendschapsverzoek is geaccepteerd en binnen een gewaardeerde groep dus ga er vanuit dat het goed zit.
Vandaag gekeken naar van gratis konijn naar miljonair, wat in LA is gestrand. (sukkels imho)
Ik start met Verdal naar mijn grail
Verdal is wel een goed merk, ik hoop voor je dat er niet al teveel werk aan zit.
Is een 50% kans Hij is goed of a restaurer. Ik neem hem wel mee naar @koen bij de eerste workshop als er iets aan moet worden gedaan, kan ik mooi oefenen met een heleboel wijzertjes en zo