Facebook Smartwatch! Wie wil? Niet allemaal tegelijk

Ik denk dat ik pas

Zo was er ooit ook de Facebook Phone (HTC First)

Werd ook een grote flop.
Een bedrijf als Facebook wens ik oneindig veel flops toe, dus ik kan dit nieuwe initiatief alleen maar aanmoedigen :sunglasses:

3 likes

Daar moest ik ook aan denken. Ze zijn nu eenmaal geen hardware bedrijf.

1 like

Zal zeker niet voor iedereen gelden, maar in mijn omgeving en ik doe daar zelf even hard aan mee,zie ik alleen maar mensen die Facebook verwijderen, geen Instagram etc en met een kritische oog kijken naar hun telefoon gebruik.
Dacht dat minderen de trend aan 't worden was,?

1 like

@Sandy

1 like

Iemand met een beetje zinnig verstand blijf zo ver mogelijk weg van deze rommel, misschien als ze het praktisch voor niks weg geven dat er wat simpele zielen zo’n ding gaan kopen.

Ik heb zelf geen Facebook, ook nooit gehad maar los van de datamining die ze doen (slim verdienmodel) vind ik het hele ā€œsocialeā€ aspect nog veel erger/hypocrieter. Over het algemeen is het kijk mij het eens leuk en goed hebben.

Maar goed, ik ga een beetje off-topic. Ik denk dat Facebook de boot allang gemist heeft met een smartwatch, nu al laat staan in 2022. Zal dan ook wel een flop worden.

Ik heb geen FB… ja, ze bestaan er nog :slight_smile: :slight_smile:

Is natuurlijk de vraag wat het horloge kan. En wat het kost… heb een Apple Watch, die gebruik ik uitsluitend voor het hardlopen. Ideaal… muziek erop, met de earpods en gaan met die banaan…

Is natuurlijk de vraag of het FB-horloge ook werkt, als je GEEN FB account hebt :face_with_monocle:

Nee heb niks met een smartwatch. Genoeg merken geprobeerd maar allemaal weer verkocht. Geef mij maar een klassiek horloge.

Ik vind het himmal niks zo’n smartwatch. Alhoewel de TAG Connected of de Hublot Big Bang e er zeker mogen zijn. Edoch 1700 resp. 5100 voor een digitaal klokkie wat over een paar jaar verouderd is, no thanks.

Helemaal eens, ik wel een Apple (wat trainingsdingen en agenda waarschuwingen gedurende werk) maar FB gaat qua data-verkoop/deling m.i heel veel verder. Dus nee, niets tegen smartwatches maar wel tegen een FB smartwatch.

1 like

Crematoria.

Dat vind ik toch aardig innovatief.

1 like

Idd :joy: