Facetten, polish & brushing: wat maakt een horloge voor jou bijzonder

Jeetje - zelfs met AI lul je lappen text. :kissing_heart:

Broodje doen?

1 like

Ik zie het verschil eerlijk gezegd niet.

Zeker! Niet vandaag, maar stuur even een Appje. :slight_smile: Overigens, die lap tekst kwam uit twee korte prompts en is totaal nietszeggend.

Maar, maar, jij hebt toch helemaal geen horloges met scherpe facetten? Volgens mij zijn al jouw kasten juist regelijk organisch van vorm. De overgangen zijn scherp, maar de facetten?

Wat jij nodig hebt is een 44GS. Een lichtpaarse of zo.

In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister. Ware woorden, we zijn het roerend eens.

Ja, dat verbaast me dan weer niet.

1 like

Ik moet m’n budget daar mentaal nog voor oprekken.

Ah - jammer. Had net mijn agenda helemaal leeg gemaakt.
Ik stuur je een appie als ik mijn Shellman Grand Complications terug krijg uit Japan. Lijkt me een leuk horloge om met je te delen.

:+1: Ik ben benieuwd. Met name naar het verhaal achter de aankoop. Ik vrees dat het bij mij saaier is geworden, het zijn met name kleinere dressier stukken geworden. :slight_smile:

1 like

Wellicht een idee om een topic te starten voor dagbrakers

1: wachtlijst.
2: James bondt.
3: astronaut.
4: duikert.
5: influencert.
6: HFert.
7: bergbeklimmert.
8: ai ert.

Als het de goedkeuring van alle bovenstaande facetten kan dragen.
Dan is het voor mij een bijzonder horloge.

Bij de kop van dit aardige topic moest ik direct aan Tosca denken - razor case & ‘all brushed up’ :yum:

2 likes

4 likes

Als we het hebben over facetten, scherpe lijnen en polijstwerk dan is voor mij Grand Seiko nog steeds de absolute Grootmeester. Ik heb hier in de loop der jaren al wat foto’s geplaatst van diverse modellen :blush: en blijf mij iedere keer weer verbazen over de extreem hoge kwaliteit en oogverblindende schoonheid. :ok_hand:

Een paar pics van m’n huidige SBGH299…

Helaas geen dedicated macro mode meer op m’n telefoon dus veel dichterbij kom ik helaas niet met crop én voldoende scherpte.

1 like