Voor welk model wil je gaan?
Leuk initiatief, gaat nog een dagtaak worden om bij te houden wie welk model nu precies wil. Succes!
Je bent toch nog aan het wachten totdat ie retour komt van Damasko…kun je net zo goed in de tussentijd nog een nieuwe erbij kopen
Ps mij lijkt een DA20 of een DA43 ook lekker…keuzes…keuzes
Mooi initiatief!
Ben wel geïnteresseerd in een D36 op leder, clasp.
Een gemodde DS30 met een kek-gekleurde secondenwijzer.
Heel mooi initiatief
Ik denk er al een tijdje aan om weer een Damasko aan de collectie toe te voegen … dus heb zeker interesse.
Finale beslissing zal natuurlijk afhangen van het bedongen kortingspercentage en andere eventuele voorwaarden.
Mijn eerste keuze zou gaan naar een DA46, maar wel eentje met rode ipv gele secondewijze en een zwart bandje met enkel wit stiksel (ipv wit & geel).
Mijn tweede keuze zou een DA42 zijn.
Keep us posted
Update (ik kan de eerste post niet meer editten)
Voorlopige deelnemers
Daluca, DA38, Leder, Clasp
Daffie, DA47, … , …
Haaky, DA36, Leder , Clasp
Slin, DA34, Staal
Koetsjh, DA34/DA38, … , …
Robbertw, DA47, Leder, Std gesp
RobD, D36, Leder, Clasp
Zulu, DS30, …, …
Slider_7, DA46, …, …
Zet mij maar op de lijst voor een DC80 op leer met de normale kast. Wel echt afhankelijk van de korting
Ik vind die lederen straps van Damasko echt verschrikkelijk. Misschien willen ze
head-only verkopen… Op het forum is er toch iemand die hele mooie banden maakt…?
Mssn, hangt idd vd korting af
Die vraag zou gesteld kunnen worden. Echter denk ik dat zonder band de prijs niet erg veel zal dalen gezien de prijzen van de losse banden.
http://www.damasko-watches.com/us/accessories/straps-fasteners
Misschien zit er iets anders leuks voor je bij? De keuze is reuze!
Bedankt voor de link. Ik wist niet dat hun aanbod met banden zoveel groter geworden is!
Ik heb vroeger een DA36 gehad met de standaard band.
Dat is niet handig voor latere doorverkoop
Ik heb op mijn beurt geen idee of het überhaupt mogelijk is om alle banden te kiezen, maar aangezien we toch gek doen met een inkoopactie, moet dit ook wel kunnen
Dat gaat @DaLuca regelen voor ons
Doorverkoop? Was da?
Klopt…assortiment is enorm uitgebreid. Jammer alleen van de exorbitant hoge verzendkosten die men hanteert bij los kopen van bandje Anders had ik interesse gehad in deze vintage…
Mag je ook mee zonder een Damasko aan te schaffen?
Heel leuk initiatief,helaas valt een Damasko niet in de planning voor 2018
Ook wel interesse, uiteraard afhankelijk van de korting. DA38 op staal.
Update (ik kan de eerste post niet meer editten)
Voorlopige deelnemers
Daluca, DA38, Leder, Clasp
Daffie, DA47, … , …
Haaky, DA36, Leder , Clasp
Slin, DA34, Staal
Koetsjh, DA34/DA38, … , …
Robbertw, DA47, Leder, Std gesp
RobD, D36, Leder, Clasp
Zulu, DS30, …, …
Slider_7, DA46, …, …
Honey_Badger, DC80, leder, …
Kiek, DA38, staal
Martijnfaber, DA38, leder, std gesp
12 man! Nice!
Laten we nu eerst een ploeg verzamelen voordat we overgaan op de randzaken zoals sluitingen, bandjes, head only’s etc.
Als het haalbaar is zeker!