Ik ben zo “brutaal” geweest om Damasko te vragen of zij openstaan voor het initiatief van gezamelijk inkopen. Sergiu (medewerker) staat daar positief tegenover, maar kan (logisch) nog niet vertellen welk kortingspercentage kan worden aangeboden, aangezien ik nog geen aantallen heb.
Dus…
Bij deze zou ik graag willen beginnen met een animocheck. Graag hoor ik welk model, band en sluiting jouw voorkeur geniet. Ik zal de aantallen, modellen en personen bijhouden in dit topic. Laten we een week de tijd nemen om alle wensen op te nemen. Volgende week vrijdag kan ik richting Damasko de “definitieve” aantallen communiceren.
Mochten we overgaan tot het kopen van de modellen, zal er zsm een plan van aanpak komen hoe “we” het financieel rond gaan krijgen. Misschien een idee om ze allemaal fysiek mee te nemen vanuit Duitsland, wellicht met een bezoekje aan de fabriek
In het belang van iedereen. Ga hier aub serieus mee om. Schrijf je in als je ècht interesse hebt in het verwerven van een Damasko.
Hopelijk tot uw dienst. Het lijkt mij een mooie uitdaging!
Ik schrijf voor mijzelf in ieder geval de DA38 op met lederen band (blauw wit) en “clasp”
Goed initiatief. Ik heb Damasko al een tijdje op mijn wenslijstje staan.
Ik begrijp dat je nu wilt aansturen op een vast kortingspercentage ongeachte welk type.
Ik kan me voorstellen dat het interessanter is voor Damasko als ze een groot aantal van het dezelfde type kunnen verkopen en dat daardoor het kortingspercentage ook hoger wordt.
Een HFLE2018 zou een interessante invulling kunnen zijn.
Tsja, toch nog steeds wat zoekende naar een echte tool watch. Ik vindt de DA34 of DA38 wel wat hebben. Geïnteresseerd zeer zekert, overigens, maar ik was net aan het afbouwen…
Overigens heb ik wel echt interesse in het verwerven van een Damasko, maar is het volledig afhankelijk van de inkoopactie of ik daadwerkelijk tot koop over ga. Wilde het toch nog even zeggen, al lijkt het me logisch
+1 . Daar moet Damasko dan minstens 5% bovenop doen
Maar het gaat dus enkel op voor een compleet horloge, niet voor accessoires?
Goed initiatief overigens, maar ik ben benieuwd of genoeg leden kunt vinden om het voor Damasko interessant te maken.
Pas nog een DA op staal gekocht, maar wie weet komt er nog een afhankelijk van de deal