Geachte lezers,
Ik heb een mooie partij met horloges opgekocht via de curator van een failliete juewelierszaak. De merken zijn oa van Citizen, Gant, Soyuz, Movado. Hebben jullie
voor mij advies hoe ik de hele partij van 100
Geachte lezers,
Ik heb een mooie partij met horloges opgekocht via de curator van een failliete juewelierszaak. De merken zijn oa van Citizen, Gant, Soyuz, Movado. Hebben jullie
had je dat niet vooraf moeten bedenken???
had je dat niet vooraf moeten bedenken???
Businessplan … 
Misschien allemaal te koop zetten op eBay …
De horloges waren maar een deel van de voorraad die ik heb overgenomen het ging
mij voornamelijk om de rest van de voorraad. dus mijn formulering van geen zin om ze per stuk te verkopen is wellicht verkeerd begrepen.
Rubriek partijhandel in de Telegraaf kan.
Of op Marktplaats, Speurders etc.
Is het toch niet leuk om ze hier op het verkoop-deel aan te bieden? Plaatje, tekstje (volgens de voorschriften ;)) en het aantal van dat model. In 1x de hele berg van 100 is toch saai :D:)-D
Tenzij je het verder hier op het forum helemaal niet leuk vindt en/of grote haast hebt.
Ik ben bijv. wel benieuwd naar de Movado('s)…
Niels
Nou, er zal toch allicht een inventarislijst zijn. Als je die nu eens hier publiceert, zullen er wellicht toch wel kooplustigen op afkomen. Grote kans dat je met de verkoop van een paar horloges meer geld genereert dan met de bulkverkoop!
De verkoop van grote(re) hoeveelheden horloges op bijv. eBay werkt niet. Liefhebbers zien iets dat ze graag willen hebben, maar laten de kans voorbij gaan omdat ze niets te maken willen hebben met de overige -in hun ogen- meuk.
Dus: overzicht plaatsen en kijken wat er op afkomt. Eventueel bundeltje maken: 3 halen = 2 betalen etc.
Je koopt toch een inventaris om er op de een of andere manier beter op te worden (er aan te verdienen). Dit is je kans!
Menno
Je kan natuurlijk ook 100 dagen achter elkaar een andere klok dragen 
Gegarandeerde ‘show-steler’ hier op het forum 
Ik ben wel nieuwsgierig naar de modellen van Soyuz.
Gr,
Ron.
Geachte lezers,
Ik heb een mooie partij met horloges opgekocht via
de curator van een failliete juewelierszaak. De
merken zijn oa van Citizen, Gant, Soyuz, Movado.
Hebben jullie
per 5 verkopen, een goede foto maken van het vijftal en dan op horlogeforum/marktplaats.
Per stuk verkopen!
Brengt een stuk meer op ook.
Ben wel benieuwd naar wat er bij zit eigenlijk.
Ik zou lekker een middagje gaan zitten en foto’s maken, tekstje er bij.
Ik wil het ook wel voor je doen, in ruil voor een klok naar keuze 
je hebt een PB
Als je tegen het vele werk opziet, hak je dat werk in kleine stukjes.
Gooi elke dag 1 horloge op dit forum. Hoeveel tijd kan daar inzitten? Gewoon merk, type, paar foto’s klaar.
Je zegt een hele meuk van 100 stuks, maar zijn ze allemaal verschillend of heb je ook een aantal dezelfden?
Ik ben overigens, net als de rest hier, ook wel benieuwd naar de klokken…
JW
Volgens mij is hij ze al kwijt…
Ik was in onderhandeling met een trouwe forumlid en had een deal met hem afgesloten maar vervolgens laat hij het afweten. Indien er nog serieuze belangstellingden zijn dan verneem ik dat graag, de horloges kunnen eventueel ook met kleinere eenheden worden verkocht. Hoor graag van mensen die ook echt belangstelling hebben en niet dagen lang mailen en vervolgens niks meer van zich laten horen.
Misschien wel een idee om dit gewoon in het verkoop topic te doen?
Als anderen horloges hier te koop aanbieden worden zij ook doorverwezen.
Dus,… succes bij horlogemarkt
Ik was in onderhandeling met een trouwe forumlid
en had een deal met hem afgesloten maar vervolgens
laat hij het afweten. Indien er nog serieuze
belangstellingden zijn dan verneem ik dat graag,
de horloges kunnen eventueel ook met kleinere
eenheden worden verkocht. Hoor graag van mensen
die ook echt belangstelling hebben en niet dagen
lang mailen en vervolgens niks meer van zich laten
horen.
zolang jij niet precies aangeeft wat je te koop hebt zal niemand echt interesse tonen lijkt me.
Zoals pimobiel al aangeeft zet het in het verkoop topic en je kreegt zeker meer reacties. Ik ben ook wel benieuwd.
Staan er volgens mij al een aantal in het verkooptopic te koop.
Staan er volgens mij al een aantal in het
verkooptopic te koop.
Maar dan onder een andere naam?