Fake check, check nog niet voorbij...

Ik wil een nieuwe Aquaracer 300m aanschaffen via MP. Nu zie ik de volgende foto’s en wil ik graag even bij jullie kenners willen peilen of deze echt is. Het gaat om het volgende model: Tag Heuer Aquaracer 300M
Referentienummer: WAY211C.BA0928

Ik hoor graag.

1 like

Tweedehands bedoel ik natuurlijk*

Zag hem ook al voorbij komen. Ziet er wat mij betreft prima uit. Heb je ook een foto van de achterkant?

1 like

Ik heb nog geen foto van de achterkant.

Zie trouwens dat hij een service heeft gehad bij Filippo. Prima horlogemaker, is ook mijn adresje voor Longines en TH :+1:t2:

2 likes

Foto van de achterkant

1 like

Niets op aan te merken volgens mij

Je zou nog kunnen vragen of je samen bij die horlogemaker langs kunt gaan als je extra zekerheid wilt. Die zit bij de verkoper om de hoek, als de info bij de advertentie klopt

Papieren?

Al kontakt met de verkoper gehad?

Kun je hem ophalen? Uiterlijk zegt niet altijd wat, maar toch beter als niks!

Eventueel bij een juwelier afspreken…

Als dat soort dingen meteen worden afgeblokt, weet je hoe laat het is!

1 like

Er wordt ook wel goed spul verkocht op marktplaats, maar ik merk dat de meeste hier een aversie hebben tegen marktplaats. Maar veelal wat hier in het blauw aangeboden wordt is ook terug te vinden op marktplaats

2 likes

Ik kan hem oppikken ja… hij heeft best wat horloges online staan ook.

Lijkt helemaal ok.
Full set? Gezien de wijze van fotograferen is de garantiekaart waarschijnlijk ongestempeld?

1 like

nog even gekeken; hij heeft in maart een revisie gehad bij een goed adres. En de verkoper staat met volledige naam en mobiel nummer op de factuur :laughing:, dus denk dat dit wel goed zit.

1 like

:point_up_2::+1:

1 like

Die ronde groene stempel is de W van Wempe toch?

1 like

Ik heb niet op MP gekeken en baseer dit dus alleen op de foto’s zoals TS heeft gepost.

Niks mis mee

1 like

U vraagt wij draaien :slightly_smiling_face:

3 likes

:joy::+1:

Deze lijkt mij helemaal dikke prima. Koop dan!

1 like

Niet mijn topic hé :rofl:

Maar ik geloof dat de fake check wel gelukt is…

Wel nog een vraag:
Op het horloge staat dat het een WAY211C is terwijl op de garantiekaart staat dat het een WAY201B is?