:S de verleiding is groot om als seiko liefhebber is te gaan kijken op een replica site. zo kwam ik na veel overwegen van welke site ik een replica zou willen kopen uit bij, http://replicaprice.com . ik had zogezegd een mooi seiko exemplaar besteld ( seiko snl 036 )na 8 dagen had ik het horloge ontvangen, maar helaas niet het bestelde type, maar een oud eerder al van de markt gehaalde seiko.
het type horloge kwam nog niet in de buurt van mijn bestelde exemplaar. mijn bestelde horloge was nl. een kinetic, maar dit was een doodgewoon quarts met een batterij. daarna contact gehad met een heel scala medewerkers. cindy, carly, michael,
en nog meer medewerkers. maar deze namen zijn allemaal fake. zij doen zich voor als een groot gerenommeerd bedrijf met veel personeel. lieve mensen nogmaals de verleiding is groot, MAAR DOE HET NiET, je krijgt echt niet wat je besteld bij deze poerelaars. ze kunnen beter bij de cinees gaan werken in de keuken. Na contact te hebben gehad, hebben zij mij voorgesteld 30% korting bij de volgende bestelling, nog niet eens een omruil regeling. 30% korting? bij de volgende bestelling? wat denken zij, dat ik uit een flesje kom. dit is een 1 mans bedrijfje die helemaal geen voorraad heeft. PAS OP VOOR http://replicaprice.com :+
je komt hier klagen omdat je fake seiko niet goed is ? 
#kuch… mompelt boontje loontje
Ik denk ook dat je uit een flesje komt…
:S
Tja. Met een beetje research had je dit hier ook kunnen vinden. Dit soort sites belazerd de boel en dit is hier algemeen bekend. Fakes verkopen fotos gebruiken van echte exemplaren. En waarom was de verleiding niet groter om door te sparen? Seiko is zeer betaalbaar en nu zit je met een goedkope nep prul. Hopelijk ben je meteen genezen van nep horloges.
+ 1
Ik heb even op de site gekeken, maar ze vragen ook nog de hoofdprijs voor deze neppers.
Jammer een paar centen erbij en je had een echte Seiko gehad. Zeker als je bij Monsterwatches en Besttime had gekeken.
:S
@dreski : Schei nou toch eens uit met die “politiek correcte” antwoorden.
Hij wilde een fake.
““
zo kwam ik na veel overwegen van welke site ik een replica zou willen kopen uit bij, “”””
Nou die heeft ie.:)o