Ik heb hem iniedergeval nog nooit gezien, en het uurwerk (de rotor) doet mij denken aan miyota: http://link.marktplaats.nl/483761638
Kan er ook niets meer van maken als een Miyota caliber.
Ik had hem ook al gezien en het leek me meteen niks. Ik hoop maar dat niemand er echt 1000 euro aan gaat uitgeven…
Vind het hetgeen zich afspeelt op de wijzerplaat ook nogal een heftig geheel voor die tijd.
Marz Schreef:
Vind het hetgeen zich afspeelt op de wijzerplaat
ook nogal een heftig geheel voor die tijd.
Vrij bizar inderdaad. Ben geen Rolex-kenner maar ik kan me niet voorstellen dat dit écht is.
gewoon miyota. Dit soort verkopers moeten ze echt verbieden op mp. De verkoper weet dit echt wel. En anders zijn deskundige horlogemaker wel;)
Meneer heeft nog meer horloges op Marktplaats staan, waaronder Rolex’en met Eta’s… ROTFLOL
Aller fakest!
Wij leveren ook de volgende merken:
JAEGER - LE COULTRE, HUGO BOSS, ZENITH, FRANCK MULLER, Ferrari, U-boat, GLASHUTTE, IWC, GUCCI, LOUIS VUITTON, HUBLOT, MONTBLANC, AUDEMARS PIGUET, CORUM, VACHERON CONSTANTIN, ROLEX, POLICE, CHANEL, BMW, BVLGARI, BURBERRY, ARMANI, DIESEL, RADO, BELL & ROSS, PIAGET, ULYSSE NARDIN, CARTIER, A.LANGE & SOHNE, BREITLING, PANERAI, OMEGA, PATEK PHILIPPE, TAG HEUER.
Een Day-Date zonder Day? Knap hoor.
Op zich vind ik de kast wel aardig, en de wijzerplaatindeling leuk gevonden. Volgens mij is hij, althans de onderdelen, ook best vintage. Maar wat het met Rolex te maken heeft?
Wel vervelend als iemand daadwerkelijk €1000 voor zoiets uitgeeft (td)
MartinB Schreef:
Wel vervelend als iemand daadwerkelijk €1000 voor
zoiets uitgeeft (td)
Vervelend inderdaad, maar toch vooral dom. Als je zo veel geld uitgeeft aan iets waar je klaarblijkelijk geen verstand van hebt, dan vraag je er om. Win dan op zijn minst advies in bij iemand die er wel verstand van heeft.
Dat is ook mijn mening.
Snooker Schreef:
MartinB Schreef:
Wel vervelend als iemand daadwerkelijk €1000
voor
zoiets uitgeeft (td)Vervelend inderdaad, maar toch vooral dom. Als je
zo veel geld uitgeeft aan iets waar je
klaarblijkelijk geen verstand van hebt, dan vraag
je er om. Win dan op zijn minst advies in bij
iemand die er wel verstand van heeft.
Er is inmiddels al door ene B (breitlingberend?) 9.999.999,00 geboden.
Misschien een slachtoffer van een aankoop bij deze aanbieder?
Groet,
Jan
Dutchy Schreef:
Er is inmiddels al door ene B (breitlingberend?)
9.999.999,00 geboden.
Misschien een slachtoffer van een aankoop bij deze
aanbieder?
Groet,
Jan
Nu kan ik er wél om lachen
Ik ben niet zo’n rolex liefhebber, maar zo’n lelijk ding maken ze niet.
inderdaad miyota, makkelijk te herkennen aan de rotor.
Dus probeert-ie het zo: http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/horloges-antiek/483761638-rolex-replika-vintage-model.html
Model bestaat niet
Prijs bestaat niet
maar verder ben ik het met de verkoper eens: heerlijk foute klok
Geen enkele oen zal toch denken dat je voor 200 Euri een oude Rolex kunt kopen? Als je dat wel denkt ben je te lui om even op internet te gaan zoeken.
Hans: in een eerdere advertentie bood deze verkoper het horloge aan zonder al die tekst over replica dit en foute klok dat. Toen stond er een bod van 1000 euro, vandaar de reacties hierboven. En ik vind hem wel fout, maar niet zo heerlijk.
hcptdg Schreef:
Model bestaat niet
Prijs bestaat nietmaar verder ben ik het met de verkoper eens:
heerlijk foute klokGeen enkele oen zal toch denken dat je voor 200
Euri een oude Rolex kunt kopen? Als je dat wel
denkt ben je te lui om even op internet te gaan
zoeken.
Haha, ik heb alleen de eenheid waarin betaald gaat worden er niet bij vermeld.