Ik moest e.e.a. opbergen in kluis dus was mooie gelegenheid om wat foto’s te maken van enkele horloges uit mijn collectie , de familie Longines .
De familie bestaat tot nu toe uit 13 leden maar groeit gestaag , ik heb er even wat foto’s van gemaakt en hoor graag wat jullie ervan vinden.Ik hoop dat jullie mijn familiefoto’s kunnen waarderen
va l naar r , conquest handwinder, automatic 50’s,flagship 50’s , flagship 70’s , 18krt eind 60’s , automatic cal 34.5,een van de mooiere automaten vind ik persoonlijk,de admiral HF , een 60’s rectangular , de pas aangekochte 27M , een mooie begin jaren 50 met doosje, een Wittnauer (is btje halfneefje),een jaren 50 die ik geruild heb met JackW (aanrader) een trenchwatch 20’s en als laatste een 50’s handwindertje met leuke carre kast.
Hoop dat jullie het leuk vonden om een blikje te werpen op deze kleine collectie ouwe jongens ,ik vind om onbekende reden Longines een van de mooiere merken om te verzamelen, ocht iemand een leuke hebben ben ik bereid tot ruil en ik heb fors assorti om te ruilen.
Wat een enerverende familie!! Prachtig hoor!!
Een familie uit een rijk adelijk geslacht, welke het verstrijken der tijd met verve gadeslaat.
Tja,
en op de vraag, welk familielid kan mij het meest bekoren??
moet ik het antwoord schuldig blijven.
Zoveel mooie familie gezichten, daar kies je niet uit. Die houd je als een hechte familieband bij elkaar!!
En voor nu: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Helaas geen schoonzoon-vacature vrij,als je een zus hebt praten we verder
Kluis is een kluis,ziet niets en daar baal ik wel van,daarom zet ik elke maand paar andere op het dressoir maar blijft jammer,helaas is het nodig.
Favo heb ik zeker, de Flagship handwinder , kocht ik samen met een Seamaster voor €80 en is nog steeds een van mijn meest geliefde horloges.Bedankt voor de leuke reacties en weltrusten.
Een mooi gezicht op diverse generaties van één familie (tu)
Wat ik wel grappig vind is de overeenkomst met andere merken door de tijd genomen.
Wat ik bedoel is dat door de jaren heen veel merk horloges cosmetisch gezien erg op elkaar lijken.