Hallo coinoperator,
Ik dacht niet dat de wijzers ooit fluoricerend waren.
Zijn er nog andere toepassingen die een uurwerk radioactief maken?
Hallo coinoperator,
Ik dacht niet dat de wijzers ooit fluoricerend waren.
Zijn er nog andere toepassingen die een uurwerk radioactief maken?
Hallo magnifique,
Stukje voor stukje.
Zoals gezegd gaat het mij om de achtergrond.
Leuke weetjes of gewoon nostalgie.
Wijzers en cijfers in de regel.
Hier zo te zien niet maar ik vind die wijzerplaat zoân typische radiumbrandkleur hebben.
Hopelijk heb ik het fout.
Ik vraag het na[quote=âCoinoperator, post:23, topic:605898, full:trueâ]
Wijzers en cijfers in de regel.
Hier zo te zien niet maar ik vind die wijzerplaat zoân typische radiumbrandkleur hebben.
Hopelijk heb ik het fout.
[/quote]
Ik vraag het na.
Wat is mooier dan een vintage horloge met een verhaal. Als alle vintage horloges hun verhaal konden vertellen wat ze hebben meegemaakt⊠waar gekocht, door wie, land, plaats, doorgeven aan de volgende generatie, waarom het is verkocht, etc⊠Geweldig.
Hey,
Het opvragen van zoân extract is inmiddels een betalende service geworden. (120CH)
Er zullen te veel aanvragen geweest zijn.
Piloten? SuccessâŠ
Wow! Dikke let-down voor Longines. Maar ja, 20 jaar geleden vroeg ik een extract aan bij Omega. Kreeg ik geheel gratis, met uitvoerige toelichting (kast en uurwerk bleken âcloseâ en origineel, maar geen âfactory-soldâ match) over mijn (later bij een inbraak gestolen) '45 RAF 30T2.
Ik wil niet eens meer weten wat Omega inmiddels vraagt voor een extract. Service - 3-wijzer vintage uurwerkje 800 euro. WTF. En - WTAsspoundingF. Heb het niet zonder reden druk. ![]()
Welkom!!!
Met alle respect maar snap dat Omega Service bashen van je niet helemaal.
Er kan geen post voorbij komen of je gooit het er ongenuanceerd tussendoor.
Tip van de dag, houd je bij je eigen sterke punten zonder dat negativisme en dan zijn je postings een stuk sterker en positiever.
My 2 cents.