Fate_Amenable_To_Change

Ik heb even terug een strap verkocht aan (@Fate_Amenable_To_Change). De communicatie was fijn en de betaling vlot.

Bedankt Chris en tot eens op stedentrip in België! :wink:

1 like

Gisteren een leuke ruildeal gemaakt met Chris. In alle opzichten een heel prettige ervaring: goed geluncht, vermakelijk geouwehoerd over horloges en heel veel meer, en uiteindelijk met een mooi horloge en tevreden gevoel naar huis. Was vast niet de laatste keer dat wij elkaar treffen.

1 like

Archimede overgenomen van Chris. Prettige communicatie en deal was snel gesloten. Sneller kon hij niet verzonden worden. Nogmaals dank.

1 like

Van Chris een horloge overgenomen. Communiceert prettig en hele vlotte afwikkeling. Zaterdagavond 1e contact, maandagmiddag in huis.

Iets over de verpakking. Geen idee aan welke Milspec-eisen dat voldoet. Doos zou een val overleven van 50 meter. Genereus gebruik van Duc-tape zorgt ervoor dat het pakket niet zomaar open gaat.

De leukste verrassing waren de twee salmiak-lollies. Al met al prettig zaken doen met Chris.

2 likes

Top verkoper. Snel, goed verpakt en vriendelijk.

1 like

Een mooie Glycine Combat Vintage 7 van Chris @Fate_Amenable_To_Change overgenomen. Vlotte deal en snelle verzending en goed verpakt.

Helaas voor mij waren de salmiak lollies op :wink:

Er komt vast nog wel een volgende keer Chris :+1:

1 like

Een erg mooie Vostok 150 overgenomen van Chris. Top verkoper communicatie super!

Nogmaals bedankt Chris! :+1:

1 like

Vorige week een mooi horloge gekocht van Chris. Goede deal, goede gast. Wegens de afstand in het midden afgesproken bij een hotel, dat was ook top!

1 like

Horloge verkocht aan @Fate_Amenable_To_Change
Zoals verwacht leuke en goede communicatie, betaling, bericht bij levering en de belofte van een kopje post-corona koffie :pray:t2:

Geniet ervan!

1 like

Horloge overgenomen van Chris @Fate_Amenable_To_Change. Gezellig een bakkie gedaan, lekker gekletst over horloges (hij had een mooie rol met toppers meegenomen) en de GS die hij me heeft verkocht ziet er goed uit, precies zoals besproken.

Thanks Chris en tot een volgende keer!

2 likes

Horloge overgenomen van Chris, het horloge zag er perfect uit,precies zoals beschreven. De communicatie verliep erg prettig en het pakketje was snel verstuurd. Al met al een prettige ervaring en iedereen aan te raden.
Chris Bedankt.

1 like

Een horloge overgenomen van @Fate_Amenable_To_Change waarbij hij zo vriendelijk was deze thuis af te leveren. Daarbij een gezellige avond gehad met wat biertjes en veel horloges.

Horloge was helemaal naar wens en de transactie kon niet beter, on time, in full, zoals dat heet. Bedankt, Chris, tot snel! En de groeten aan @anon2889582EV

2 likes

Leuke Seiko van Chris @Fate_Amenable_To_Change overgenomen. Horloge precies zoals omschreven, zeer goed verpakt en snel verzonden. Bovenal vriendelijke snelle communicatie. Ik kan Chris van harte aanbevelen als verkoper :ok_hand:t2:

1 like

Prachtige Seiko SPB153J1 overgenomen van @Fate_Amenable_To_Change. Stond al lang op mijn verlanglijstje. Duidelijke communicatie, vriendelijk en heel snel afgehandeld.

Nogmaals bedankt Chris! Ik ben énorm blij met het horloge! :blush:

1 like

Twee hele mooie horloges gekocht van @Fate_Amenable_To_Change, een Grand Seiko SBGA465 en een Halios Seaforth III.
Leuke gesprekken en alles net zo goed of beter dan omschreven.

2 likes

Gisteren de eer gehad om @Fate_Amenable_To_Change in real life te ontmoeten. Geheel tegen de verwachting in ging het gesprek eerst over koken en koksmessen. Gelukkig herstelden we ons goed :wink: en hebben onder het genot van een heerlijke warme lunch uurwerken uit elkaars verzameling bekeken en besproken. En de Tourby - waarvoor ik uiteindelijk kwam - is uitvoerig aan bod gekomen. Erg blij om dit kleinood nu mijn eigendom te mogen noemen. Fijn zakendoen op deze manier. Waarvoor dank!

3 likes

Vorige week na een paar luttele forumberichten heen en weer met @Fate_Amenable_To_Change, en een welkome nuchtere tussenkomst van mijn wettelijke echtgenote, een bod gedaan en aanvaard gehad op de prachtige Farer Moritz, centjes vanuit Belgistan de grens over geschopt richting polders, en zowaar meteen een tracking code ontvangen. Zonet het bomb-proof pakket middels PostNL mogen ontvangen. Wat een knaller! Blij als een Amerikaans kind met overgewicht in een suikerspinfabriek. Heel erg bedankt!

5 likes

Vandaag een ontmoeting gehad met @Fate_Amenable_To_Change vanwege het gemis van een Squale. Een fijn gesprek over een scala aan horloges en natuurlijk de geweldige Squale waar het om ging. Hij kwam goed voorbereid met een aantal prachtige horloges waar we uitvoerig over gepraat hebben. Een fijne vent en een echte horloge liefhebber! Nogmaals dank voor de mooie Squale!

3 likes

Vandaag langs geweest bij Chris (@Fate_Amenable_To_Change) voor de koop van mijn eerste Grand Seiko!

Na een korte geschiedenisles over Flevoland en een rondleiding door de horlogecollectie, werd ik de gelukkige eigenaar van de SBGP011.

Bedankt voor de soepele deal en de leuke kennismaking! Hoop in de toekomst nog eens langs te komen voor de koop van een van de andere Grand Seiko’s :slight_smile:

1 like

Hee, welkom bij de club, trouwens! Dat was ik straal vergeten te zeggen.