Fate_Amenable_To_Change

Kan iedereen aanbevelen zaken met Chris te doen. Fijne communicatie, soepel contact en neemt lekker rustig de tijd nemen bij het verkopen van een horloge zodat je rustig alles kunt bekijken. Dikke aanrader!

1 like

Tijdens de deal met Chris op de golfbaan had ik met mijn onhandigheid een van de tags tussen de tafel op de grond laten vallen. Chris, de held, is teruggegaan naar de golfbaan, heeft de tag gevonden en heeft hem naar me toegestuurd. Verdomme mooi man! Thanks Chris!

1 like

Na een gezocht topic geplaatst te hebben kwam @Fate_Amenable_To_Change snel met precies wat ik zocht. Na wat heen en weer berichtjes over de hoe en wat is het horloge snel, goed verpakt en met lollies mijn kant opgekomen. Het horloge is zoals beschreven. Top dus!

1 like

Ik heb even terug een strap verkocht aan (@Fate_Amenable_To_Change). De communicatie was fijn en de betaling vlot.

Bedankt Chris en tot eens op stedentrip in België! :wink:

1 like

Gisteren een leuke ruildeal gemaakt met Chris. In alle opzichten een heel prettige ervaring: goed geluncht, vermakelijk geouwehoerd over horloges en heel veel meer, en uiteindelijk met een mooi horloge en tevreden gevoel naar huis. Was vast niet de laatste keer dat wij elkaar treffen.

1 like

Archimede overgenomen van Chris. Prettige communicatie en deal was snel gesloten. Sneller kon hij niet verzonden worden. Nogmaals dank.