Fate_Amenable_To_Change

Goeie duidelijke communicatie en ook het horloge was exact zoals beschreven.

Een aanrader.
gr
Kris

1 like

Mooie SKX overgenomen van @Fate_Amenable_To_Change, aanrader!

1 like

De blauwe Balaur overgenomen van Chris alias @Fate_Amenable_To_Change. Zeer prettige communicatie en afspraken werden meer dan nagekomen. Zo verstuurde hij het horloge al voordat hij het geld op z’n rekening had staan. Het horloge was bij ontvangst exact als beschreven!

Een aanrader dus :+1:

1 like

Geur van appeltaart? Die kon er niet af? :smile:

1 like

Ik ben op e-cigaret overgestapt, en rook graag appel en appeltaart vloeistof. Ik ben de laatste tijd een kilo gegroeid, dus appeltaart eten is het laatste wat ik moet doen, nondeju.

5 likes

Prachtige numerals!

2 likes

Ik heb van Chris de Seiko SDGM001 overgenomen in een prima transactie. De afspraak werd snel en keurig vastgelegd. De transactie zelf verliep vlot met een leuke babbel over onder andere Terry Pratchett, de merites van zwart geld en af en toe ook horloges :smile:

2 likes

en die enorme rookwolk waar hij zich dan in hult, daar heb ik nog mooie foto’s van haha

zondag mijn SKX aan Chris verkocht en de Skoda Yeti onder de Seiko duikers als inruil gepakt

het was weer een waar genoegen

2 likes

Ik kocht van Chris een blikje jonge tonijn, merk Seiko. Prachtblikje kan ik jullie verzekeren. Het klokje loopt lekker snel, en voelt prima aan de pols. We hadden een goede communicatie (zoals altijd bij iedereen zou moeten), de transactie was vlot geregeld, alle benodigde info voor de verzending gedocumenteerd toegestuurd, en een dag later werd hij al bezorgd. Zo moet het altijd gaan. Leuk zakendoen met deze man, gauw maar eens een kopje koffie drinken met elkaar. Aanrader, maar dat wist iedereen toch al? Ik nu ook. Bedankt Chris.

1 like

Afgelopen zondag heb ik @Fate_Amenable_To_Change weten te verleiden om zijn SKX171/007 aan mij te verkopen. Vandaag, twee dagen dagen later, het horloge en toebehoren precies volgens afspraak en beschrijving al in huis. Topper! (Zowel het horloge als @Fate_Amenable_To_Change zelf;-))

1 like

Ik heb vandaag een horloge aan @Fate_Amenable_To_Change mogen verkopen. De communicatie via het forum verliep correct en prettig. Zo ook de f2f overdracht waarbij we nog een aantal gezellige koppen koffie hebben genuttigd. Dank voor deze prettige deal en nogmaals veel plezier met de aanwinst :+1:

2 likes

Horloge verkocht aan @Fate_Amenable_To_Change … betaling goed ontvangen en leuke gesprekken via PB … Aanrader!

Veel plezier met de Stargate :+1::grinning:

1 like

Na eerder al eens gratis ( jaja mensen) een jubilee van @Fate_Amenable_To_Change te hebben gekregen mocht ik nu ook het bijbehorende horloge van hem overnemen. De Citizen Eagle 7 is in uitzonderlijke goede staat. Goede communicatie en bomproof verpakt, een aanrader!

2 likes

Reservering van hfle2020 van @Fate_Amenable_To_Change overgenomen. Ging uiterst vlot en prettig :+1:

1 like

horloge overgenomen van Chris ( @Fate_Amenable_To_Change ) zag er beter uit dan hij had beschreven! Alles ging vlot van A tot Z waarvoor dank :sunglasses: een Dikke aanrader :+1: tot de volgende Chris.
Puno hvala.

//W2them

1 like

Ik heb de SKX009 van Chris overgenomen. Communicatie verliep zeer vlot en prettig. Het horloge is precies zoals omschreven in de advertentie dus prima. En zeer goed verpakt aangekomen.

Bedankt @Fate_Amenable_To_Change :+1:

1 like

Deze Junghans overgenomen van Chris. Komt snel zijn afspraken na en het horloge was in de staat zoals omschreven.

Goede ervaring.

2 likes

Kan iedereen aanbevelen zaken met Chris te doen. Fijne communicatie, soepel contact en neemt lekker rustig de tijd nemen bij het verkopen van een horloge zodat je rustig alles kunt bekijken. Dikke aanrader!

1 like

Tijdens de deal met Chris op de golfbaan had ik met mijn onhandigheid een van de tags tussen de tafel op de grond laten vallen. Chris, de held, is teruggegaan naar de golfbaan, heeft de tag gevonden en heeft hem naar me toegestuurd. Verdomme mooi man! Thanks Chris!

1 like

Na een gezocht topic geplaatst te hebben kwam @Fate_Amenable_To_Change snel met precies wat ik zocht. Na wat heen en weer berichtjes over de hoe en wat is het horloge snel, goed verpakt en met lollies mijn kant opgekomen. Het horloge is zoals beschreven. Top dus!

1 like