Fathoms Mod Silver & Gold

Ik kon niet kiezen :+

Dus ze zijn er beide :smiley: Voor degene met hetzelfde probleem heeft, even de twins in een familieshot.

Doe mij maar de zilveren.
Veel draagplezier.

Gefeliciteerd! Mooi setje. (tu)

De zilveren vind ik het mooist. Alleen jammer van de datum :slight_smile:

Tja, da’s inderdaad lastig kiezen.
Ik kan me voorstellen dat je ze beide hebt laten komen.
Ik denk dat ik zelf voor de zilveren zou gaan, echter wel met nipte voorsprong.

Ik vind de gouden het mooist. Maar er moet dan wel een classic rubberen diveband op. Ik ga zelf binnenkort de biclor versie van de Seiko kopen. Waar zijn deze mods te verkrijgen?

Normaal vind ik goudkleur niet zo mooi. In dit geval vind ik de goudkleurige het mooist…(dus mocht je er vanaf willen ;))

Ik vind ze beide mooi, en kan ook absoluut niet kiezen :smiley:
Gefeliciteerd!

Beste,

Heb je dit zelf gedaan, of heb je deze zo gekocht ?

En mag ik vragen waar u deze heeft gekocht ?

De gouden versie is echt super mooi :}:}

De gouden, geen twijfel mogelijk.
Veel draagplezier!

Menno

Ten eerste bedankt voor de leuke reacties :slight_smile:

Ik heb beide horloges verworven in een ruil, dus ik hoefde niets te doen :smiley:

De “zilveren” is gemaakt door Jake B., bij de “gouden” is de wijzerplaat ook afkomstig van Jake, echter is het horloge in elkaar gezet door Richard Askham.

Om eerlijk te zijn heb ik het hele proces van de wijzerplaten niet van het begin gevolgd, maar volgens mij zijn de zilveren (met cijfers erop) niet meer voorradig. De gouden wordt volgens mij nog verkocht en gemod door Harold van Yobokies. (… maar correcties zijn welkom ;))

Ik heb de basis (SNZH55 en SNZHH57) nog niet in mijn handen gehad, of de behoefte ze te kopen, aangezien ik het een beetje als een “fragiel patserklokje” vond ogen :sunglasses:

Maar de de foto’s die op het web zweven doen de klokken geen recht, “live” zijn het echt dikke “duikers” van kwaliteit en de wijziging in wijzerplaat geeft het alleen maar nog iets extra’s aan :smiley:

Tot nu toe heb ik nog géén echte voorkeur. De cijfercombinatie in zilver past perfect, alsook de indicevorm in goudtint, ik denk dat als het andersom was geweest het anders had gelegen (de cijfers in goud lijkt me nl. géén goed idee). Door zowel verschil in kleur als wijzerbladvorm zijn het echt twee hele andere horloges :slight_smile:

Leuke horloge’s (tu)

Erg mooi, allebei houden!

Erg coole mods!

Die zien er beide goed uit! :~

Gaaf setje.(tu)

Mijn staal/gouden Fathoms is ook onderweg. Wel met de normale dial natuurlijk maar ik kan niet wachten.