Fatsoenlijke springbars

Heren!

Waar zou ik een setje (20mm) springbars bestellen?

De goedkoopste optie op amazon zal vast niet de manier zijn om horloge en band hecht aan elkaar te houden. Maar wat zou sweetspot zij voor veel kwaliteit voor het geld?

Dank u vriendelijk!

1 like

Omega springbars zijn erg fijn vind ik

Ik heb ooit een assortiment op Ali besteld en er echt een probleem mee gehad. Er zijn mensen die dat niet fatsoenlijk vinden.

1 like

Forumlid en hele goede kwaliteit!

6 likes

Vooral de “Swiss” pennen.

2 likes

Alles uitverkocht :frowning:

Die moet je even uitleggen Jan.

1 like

Wellicht weet @Floris155 wanneer ze weer op voorraad zijn

Kreeg gisteren een mail dat Strps een nieuwe eigenaar heeft per 1 december:

*Beste klanten en partners, *

Met veel plezier deel ik het nieuws dat Robbin Baars per 1 december 2024 de nieuwe eigenaar wordt van STRPS!
Robbin, eigenaar van B&O Watches en woonachtig in het oosten van Nederland, kijkt er enorm naar uit om het merk en de webshop voort te zetten en verder uit te bouwen.

Geen idee of Robbin op dit forum aanwezig is.

5 likes

Even gezocht

@Baars

3 likes

Sorry, GEEN probleem mee gehad. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

3 likes

Weer een raadsel uit de wereld.

2 likes

Bij Cousins UK is er veel keuze op het gebied van dikte en de verschillende ‘shoulder’ types

De Swiss made springbars zijn een van de beste op de markt, identiek aan de originele Omega springbars.
Robbin @Baars heeft sinds vandaag alles van mij overgenomen, ook de gehele voorraad echter behalve die springbars aangezien dat mijn eigen voorraad is die ik ook voor reparaties gebruik.
Hij gaat ze nu bestellen en dan zijn ze weer snel op voorraad, je kunt ook een notificatie instellen dan krijg je bericht als ze er weer zijn.

5 likes

Het klopt dat STRPS inmiddels overgenomen is van @Floris155. Het is een mooie uitdaging om voort te bouwen op alles wat Floris de afgelopen jaren heeft neergezet.

@Zoldar, er kan zeker geholpen worden met spring bars van Zwitserse makelij. Mocht je er nog naar op zoek zijn, stuur gerust een bericht. Op dit moment zijn ze tijdelijk uitverkocht op de webshop omdat Floris ze zelf nodig heeft, maar ik ga van de week bezig met de voorraad aanvullen.

7 likes

Absoluut, ze hebben weinig speling in het verende deel en ze passen precies speling vrij in de lug holes. Zie mijn recensies op de STRPS website.

1 like

Doe mij maar even een privé berichtje, ik heb die mooie 1,78 mm dikke 20mm lange Zwitserse hier op voorraad liggen.

Dank voor je update. Bestelling is geplaatst