Ben nu al jaren fan van deze layout, de klassieke kastvorm en de complicaties erin zonder al te druk te zijn, prachtige symmetrie! Jammer dat er zo weinig te koop zijn in dit design met de bijbehorende functies zoals vollkalender en moonphase.
Heel erg basic, en de kroon op links aub. Geen datum, geen dag, alleen de tijd. Als het kan een duiker, maar iig een vorm waarbij het glas beschermd is. Een soort van bezel dus.
Ja, er zijn veel horloges die ik mooi vind. Kan een klassieke duiker zijn of een vintage chrono. Maar deze heeft wel zo ongeveer alles mee. Hij straalt sportiviteit uit, heeft een mooie cushion case, een spannende indeling, mooie kleur en kleurcontrast, fraaie vintage details. Alles klopt. Dit is dus een kast en wijzerplaat waar ik de hele dag naar kan zitten kijken en is voor mij een voorbeeld van een ongeveer perfect horloge!:~
Ook ik vind triple date horloges fraai, vooral de vintage modellen, met een Venus 203 kaliber. Ook de eigenwijze CWC chrono, met valjoux 7765 layout vind ik apart (tu).
Ja, er zijn veel horloges die ik mooi vind. Kan
een klassieke duiker zijn of een vintage chrono.
Maar deze heeft wel zo ongeveer alles mee. Hij
straalt sportiviteit uit, heeft een mooie cushion
case, een spannende indeling, mooie kleur en
kleurcontrast, fraaie vintage details. Alles
klopt. Dit is dus een kast en wijzerplaat waar ik
de hele dag naar kan zitten kijken en is voor mij
een voorbeeld van een ongeveer perfect horloge!:~