Sup guys,
Benieuwd naar jullie favoriete index-soort. (Breguet numerals, californian-dial, Indic Arabic etc)
Zelf vind ik de “claw-markers” awesome! Foto ter illustratie van mijn 1st gen 1803 in pink
Sup guys,
Benieuwd naar jullie favoriete index-soort. (Breguet numerals, californian-dial, Indic Arabic etc)
Zelf vind ik de “claw-markers” awesome! Foto ter illustratie van mijn 1st gen 1803 in pink
Hahaha ja die zijn ook top
Mooie verzameling! Eigen foto?
De nummers van de explorer 1016 zijn mijn favoriet.
Eenvoudig, duidelijk en ik kan mijn vinger er niet op leggen wat het precies is maar het heeft een geweldige uitstraling voor mij.
Ik heb net ook even nagedacht over een serieuze reply. Mijn favoriete horloges hebben het allemaal niet maar horloges die extra mijn aandacht trekken zijn vaak de exemplaren met (arabische) cijfers. Ik denk juist omdat ze minder voorkomen maar vind ze wel altijd erg gaaf.
Gebruik je dan voor elk cijfer een andere kleur of hoe zit dat?
Toch een DD aangeschaft, tenminste ga er even vanuit dat dit een eigen foto is
Zeker nice. Vind t zelf t elegantste in Breguet font.
disclaimer: geen reclame, heb deze 565 al verkocht
Ik ben zelf wat meer van de toolwatches. Een 1016 vind ik ook erg gaaf, Seiko 6139-7011 etc, maar daar mag ik tegenwoordig geen fotos meer van plaatsen
Prachtig!
Maar waarom in hemelsnaam een piemel op de wijzerplaat?
Waarschijnlijk totaal niet jouw smaak, maar ik vind dit wel heel gaaf. Seiko monster met de daarbijbehorende monster markeringen:
Zelfgemaakte foto’s jaja.
Als jij dat er in ziet…
Gelukkig ben ik dus niet de enige persoon die dat ziet