Favoriete merk met daarbij behorende merchandise

Lekker! :ok_hand:

Ik heb eens zo’n kastje vol gehad met Rolex spulletjes, bij elkaar geraapt via eBay enzo. Het meeste is alweer verkocht. Breitling maakt wat reclamespulletjes betreft zo te zien leukere dingetjes, vind ik. Kleurrijk ook!

Ik ken het als een “flip clock”.

2 likes

Leuk hoor, verzamelen in de breedste zin van het woord. Ik mis alleen nog wat boeken en catalogi😊

1 like

Die pop art prenten zijn tof!! Zelf ontwikkel ik weinig liefde voor een commercieel bedrijf. Of het nu een fabrikant is van boekhoudkundige software, hondenvoer of horloges. Het zijn allemaal clubjes mensen die hun werk goed willen uitvoeren en ‘t geld uit m’n zak willen kloppen.

1 like

Heel leuk ,vooral die pop-art .

1 like

Leuk onderwerp, zo kocht ik een tijd geleden een model van de Breitling Connie. Heb via een omweg de fabrikant hiervan weten te achterhalen. Deze mailen me zeker 2x per maand met de vraag of ze hem niet mogen overkopen. Mede omdat het model nog de originele (burger) registratie uit de USA heeft

20 likes

Breitling wil die overkopen of de fabrikant?

Fabrikant maar die laat natuurlijk niet blijken als misschien Breitling ook interesse heeft

Mooie verzameling en toffe items :grin:

Ik zou ze blokkeren…

4 likes

Nee joh, dan ben ik een dief van mn eigen centen. Ik wacht geduldig af😉

2 likes

Potverdorie je gaat all the way.

Gaaf hoor, mooi om te zien.
Zelf ga ik niks verder dan het horloge alleen, merchandise kan ik niks mee.

1 like

Gaaf hoor!
Kom ik hier met mijn zakmesje.

Ik heb er ook een van Rado. Met kastopener zelfs.

Maar ja, daar heb ik dan weer geen horloge van.

6 likes

Nou ik liep hier echt letterlijk tegenaan in een oude schuur in Frankrijk. Degene die hem toen had heeft voor Breitling gewerkt en heb ik er een bod op gedaan en ging hij mee akkoord. Was wel een opknapper hoor

Wie is de fabrikant eigenlijk?

Tijdje geleden maar de mancave is wat aangepast.

15 likes

Gaaf!

Socatec

1 like

Gaaf hoor! :+1:

Vond deze op Ali en heb nog een petje nodig, voor tijdens het varen. :speedboat: :sunny: :sunglasses: Zonnetje kan behoorlijk scherp zijn; zelfs met zonnebril. Anyway, onderweg naar mij…
image

3 likes

Boekjes. Heerlijk. Kan er geen genoeg van krijgen.

Daarnaast nog een aantal bijzonderdere uitgaves aanwezig, echter niet op de foto :slightly_smiling_face:

1 like