Leuk!
Ik vind die tekeningen van Breitling altijd mooi
Mijn beste,
Magnifiek zeg!!
Een Breitling Museum in zakformaat.
Leuk hoor!!
En wat zijn die prenten fraai. “Kunst” met een hoofdletter.
Dank voor het delen.
Orologio Signaturis Temporis
Maar heb je er ook een horloge van?
Ik zou nooit zo’n altaar bouwen, maar ik vind die pop-art tekeningen prachtig. Met name omdat ik pop-art goed kan hebben. Een indrukwekkende verzameling merch is het zeker.
Mijn favoriete merk? Vroeger zou ik Seiko geroepen hebben, en daar is nog steeds een kern van waarheid, maar ik ben absoluut geen fan van alles wat ze doen. Het is gewoon zo dat ik in de Seiko line-up altijd wel wat cools vind, en vaak voor een OK prijs.
Zelfs met auto’s weet het niet, ik rijd veel Renault, maar ook Toyota, Alfa, Saab, Citroën en anderen maken coole spullen. Sterker nog, ik heb twee Triumph motoren gehad, ben aan m’n tweede Kawasaki bezig, maar vind bijvoorbeeld een Yamaha Tenere en zelfs een Ducati Scrambler echt supertof.
Kortom: Merkentrouw? Ho maar.
Gaaf!! Mooie verzameling man
Welke kleur is de Avenger Seawolf! Nog nooit gezien!
Zat bij aankoop een gele wijzerplaat in/op en deze omgezet naar een caribbean blue (L532) dit is een wijzerplaat wat in/op de Seawolf boutique edition hoort.
Hoe heb je je collectie vergaard/opgebouwd?
Heb je de stukken opgekocht of heb je elk jaar een aantal stukken gekregen van Breitling bij bezoek aan beurzen of hun stand?
Wel mooie collectie btw.
Mooie collectie!
Aangekocht, gekregen tijdens (werk)bezoek en zit nogal dicht bij het vuur.
Gaaf zeg…hele mooie en leuke verzameling Breitling memorabilia. En twee stoere uurwerken.
Leuke verzameling.
Prachtige verzameling, zijn er best wel een paar jaloers , ben van een ander merk en ook een mini museum aanwezig, dit maak het net wat leuker en specialer
Ben wel nieuwsgierig naar je “mini museum”. Was het topic eigenlijk ook voor bedoeld.
Over jaloers zijn gesproken… wat een mooie verzameling van een even zo mooi merk… Ook ik heb nog veel los spul, pennen, sticker, boeken enz. Kan het enkel niet kwijt.
Nice! 'k vind vooral de prenten en die oranje klok mooi. Is dat zo eentje met “draaiende flappen” (geen idee hoe het heet) ?
Heel erg gaaf al die Breitling prullaria.