Favre leuba Geneva, dames horloge

Beste allen,

Ik heb eerder jaar al eens dit horloge op het forum laten zien, het is een erg mooi afgewerkt exemplaar uit van eind jaren zestig. Nu heeft de familie besloten dat dit horloge verkocht moet worden, wat zou de waarde van dit horloge zijn? Smelt waarde ligt op +/- €1000, maar daarvoor is dit horloge te mooi. Hebben jullie wellicht een idee of dit horloge nog verkoopbaar is een of waar er interesse voor zulke horloges bestaan?

Standaard kanalen zou ik zeggen, chrono24 en eBay. Misschien een veilinghuis?

Interesse zal er amper zijn vermoed ik. Dus bereid je voor op lang leuren en dan is de vraag nog steeds óf het meer oplevert.

1 like

Je hebt maar 1 koper nodig….maar vind die maar eens. Bij een bod van € 1200 dan zou ik hem toch echt verkopen

1 like

Ik weet dat mijn vriendin zo’n uurwerk prachtig zou vinden, je moet zo maar 1 iemand vinden :man_shrugging: inderdaad eerder genoemde kanalen, catawiki misschien? Goede advertentie enzovoort

1 like

Ik ook. Dus, dan moet je heel veel moeite gaan doen voor die 200 extra.

En die ene koper kan toch zoveel ander moois kopen voor 1200 euro…

2 likes

Niet geschoten is altijd mis…
Probeer eerst maar via de genoemde kanalen te verkopen, smelten kan altijd nog en goud is redelijk solide en is niet belast. In tegenstelling tot spaargeld🤪

www.Juweelwinkel.nl doet inkoop van vintage horloges en vintage sieraden. Ik zou hen raadplegen. Als hun dit horloge voor een bepaalde prijs kunnen inkopen, dan zorgen hun ervoor dat er weer een gelukkige eigenaar komt

1 like