Favre Leuba Geneve

Goedemiddag mensen, mijn naam is Willen en ik ben nieuw hier op t forum.
Ik heb een vraagje ik heb namelijk een horloge gekregen van mijn opa die is overleden. Het betreft een Favre Leuba Geneve gold, met als code achter F57-110. Ik heb op internet gezocht alleen die ene specifieke van mij kan ik niet vinden. Weten jullie er misschien meer van en wat de waarde hiervan is?

Een scherpe foto zegt meer dan duizend woorden

Ligt er helemaal aan ,zonder foto moeilijk te zeggen.
Model,staat, soort uurwerk bepaald samen de waarde maar Favre Leuba is horloge uit middensegment ,meeste modellen brengen niet zo veel op.

Ja ik heb paar fotos gemaakt.



Ik hoop dat jullie de afbeeldingen kunnen zien.

Mvg,
Willem

Sorry excuses de laatste 2 fotos


Zo te zien een quartzmodel wat de waarde minimaliseerd , het is wel een gold cap zo te zien , waarde paar tientjes.

een paar tientjes?? haha serieus?

Ja een gebruikt Favre Leuba quartzhorloge zal niet veel meer opbrengen dan max €50 denk ik . Had je liever verteld dat hij €2000 waard is maar helaas.

Als ik er volledig naast zit hoor ik dat vanzelf van de overige leden maar ik zit er niet ver naast dat weet ik zeker.

Favre leuba is een middenmerk.
Quartz is veel minder waard dan mechanisch.

Zie maar 1 foto van de achterkant. Ziet er modern uit.
Gebruikte moderne quartzhorloges, al kosten ze nieuw een paar honderd, zijn soms maar een paar tientjes waard als gebruikt zijn.

Geldwaarde is denk ik met 50 al aan de hoge kant, denk zomaar dat de emotionele waarde hoger ligt.

Enneh, heb er geen enkele baat bij als ik een (te)lage waarde noem, dus neem maar aan dat het gewoon een eerlijk antwoord op je vraag is.

Een Favre Leuba met bijvoorbeeld het Zenith 135 caliber zou ik niet middenmerk willen noemen… Zowel niet qua waarde als qua kwaliteit :slight_smile:

Vwb deze Favre Leuba, geen idee wat de waarde is…