Federico talks watches ontmaskerd ?

Hi HF’ers,

Iemand dit filmpje al gezien ?
Over onze vriend Federico van Federico talks watches…

3 likes

WikiWatchLeaks, hahaha… mensen hebben echt niks beters te doen hè. Hilarisch, doen we er ook nog even een anon maskertje bij en hoppa daar komen de volgers én de likes. Mooi. … :rofl: :joy: :crazy_face:

… ûh, wie? Oh wacht, een influencer!

1 like

Alles is na te maken en te photoshoppen. Hoezo bewijs? Ik ken de man niet, en het zou me een zorg zijn.

1 like

Mwo, er staan actieve links bij. Beetje lastig om posts van 2012 injecteren op verschillende forums. Niet waterdicht maar wel héél suspect.

Hier ben ik het wél 100% mee eens.

1 like

Hoezo echte links? Je ziet afbeeldingen. Alles is na te maken.

Zelfs al zou het waar zijn, vind ik het nog niet interessant. De beste man heeft zijn leven klaarblijkelijk gebeterd en hij dringt nu zelfs aan bij zijn kijkers op het vermijden van fakes. Mooi toch?

Ah, de seksreis compagnon van die vieze Paul Pluta

3 likes

Ah leuk, de nieuwe casa del papel, goeie serie, aanrader!

1 like

Vind het afentoe vermakelijk om naar die
“Horloge Enzo’s”, zoals mijn dochter ze noemt,
te kijken.
TGV, Archy, Federico, Hodinkee filmpjes, onze eigen Jasper natuurlijk, etc.
Replica’s zijn natuurlijk killing …

Als ik het filmpje snel vooruit schuif kom ik bij Herman Finkers uit, veel leuker :nerd_face:

1 like

Oké, dit is ook een afbeelding, maar het is een screenshot dat ik zelf maakte van de clickable links in de beschrijving. YouTube staat niet toe de beschrijving te copy pasten namelijk. Maar de links werken, check gerust zelf. Of liever: bespaar je de tijd want who cares :joy:

1 like

Jezus, lekker boeiend. Een fase uit iemand zijn leven. Zo hebben we er allemaal wel een paar. Hij is duidelijk een enthousiasteling en hij maakt licht-verteerbare, leuke content en als het je niets doet, dan kijk je toch gewoon niet.

Je zou ook kunnen stellen dat hij aardig ver is gekomen ten opzichte van vroeger.

4 likes

Tuurlijk, maar als je daarna zwaar op de trom gaat slaan dan kun je dit verwachten.
Sowieso afentoe oorlog onder de influencers …

Ik vind het wel vermakelijk.
Een soort @HanDavinci en @anon50762135 en @Drebin
Maar dan op YouTube.

4 likes

Stel dat het zo is. Dan zou het waarschijnlijk niet mijn eerste keus zijn om via hem iets aan te schaffen. Maar goed, eigenlijk interesseren deze gasten mij weinig. Dit soort filmpjes duren mij sowieso te lang, veel gelul, beetje horloge. :sleeping:

1 like

:heart::heart:

1 like

:joy::joy::joy::joy::+1: die is sterk.

1 like

Het gaat geloof ik om wat meer zaken. Hij verkoopt ook horloges. Volgens een ander filmpje heeft hij een JLC verkocht, maar die kwam doa (dead on arrival) aan. De klant mocht hem terugsturen om zijn aankoopbedrag minus 850 dollar terug te krijgen.

Het probleem tot nu toe, het bewijs wat ze claimen te hebben is nog niet geopenbaard, dus geen idee of hetbwaar is. In elk geval even uitkijken geblazen

3 likes