Hahaha. Of het je eigen kleur of zonnebank kleur is of je bent op vakantie geweest zal me een zorg zijn. Goud kleur gewoon beter op een donkere huid vind ik
Ik kan het echt niet over mijn hart verkrijgen om 3000 neer te leggen voor een oude Rolex. Ik kijk graag naar vintage horloges maar zou zelf toch altijd nieuw kopen. Begrijp ook de prijs niet echt hoor. Gevouwen links inderdaad en soms gewoon kapot gepolijst. Aparte wereld de vintage horloges die me overigens wel boeit. Kijk ook graag naar het kanaal van Amsterdam vintage watches.
Zeker leuk kanaal. Af en toe ook nog leerzaam.
Vintage is een aparte markt. De 1603 die ik te koop heb is origineel. Goede staat zowel kast als band ( inderdaad folded links zijn niet de beste banden ) verder is hij geserviced en heeft niet veel voorkomende wijzers. 3000 was wellicht iets aan de hoge kant maar hij hoeft dan ook niet weg. Ik begrijp inderdaad niet dat mensen ( vooral marktplaats ) voor een bij elkaar geraapt zooitje met kapotte kast en verrotte niet eens tijd conform band en plat gepolijste lunette 2500 durven te vragen. 100% mee eens.
In vintage geldt nog meer de staat en originaliteit dan bij nieuw.
Gr
O ik doelde niet specifiek op dit model maar had de prijs goed. Misschien moet ik er toch iets meer mee gaan doen.
Dit is een wortel in poep