Feeding the monkey

Oftewel de verslavingskriebel onder controle houden terwijl je aan het sparen bent voor iets.
Niets kopen gaat nou eenmaal niet.
Dus wat doe ik dan. Bieden op e-bay maar dan wel heeeeeel laag. En zo kan het gebeuren dat je heel veel voorbij hebt zien komen. Er heel veel items in de “you didn’t win” folder staan maar ik heb voor 25 piek dan toch een leuk zomers horloge beet.(volgens de kalender zou het zomerse weer echt toch ongeveer moeten arriveren.) :wink:

Beschrijving: keeping good time en recently overhauled. Maar als je de e-bay vertaler er op los laat staat er.
Ik keek er op en het gaf toen de juiste tijd aan, recent nog eens opgepoetst voor de foto.
Dus eerst maar eens op de postbode wachten en daarna afwachten hoe het loopt

Leuk hoor! Laat de zomer maar komen:D

Leuke aanwinst! Waarvoor ben je aan het sparen?

voor een omega planet ocean

Mooi fris klokje (tu). En die Omega is ook niet lelijk :wink:
gr, Marc

eric128 Schreef:

voor een omega planet ocean
http://i36.photobucket.com/albums/e2/eric128/OMEGA
-PLANET.jpg

Staat één toevallig op dit forum te koop (verkoop gedeelte)
Mooie uitvoering vind ik dit(tu)

gr Ron

Ik snap wat je bedoelt, heb nu centjes opzij voor de ospolmle (die ook lekker op zich laat wachten), maar het blijft intussen kriebelen. Dus op de baai op deze gekomen:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?19,206190,206190#msg-206190

Lekker zomers die gele plaat (tu)

ik weet het ik weet het ik weet het

maar ik ben er nog niet qua budget

eric128 Schreef:

ik weet het ik weet het ik weet het

maar ik ben er nog niet qua budget

Vertel mij wat,
als je het niet heb komt van alles voorbij,als je wel wat hebt komt er niets voorbij.

gr Ron

De pakketdienst heeft me op deze zonnige dag verblijd met de levering van deze zonnige seiko. ( na mee eerst de invoerrechten afhandig te hebben gemaakt :frowning: )

Meteen maar even wat foto’s geschoten.


samen met al z’n neefjes en nichtjes

Eigenlijk had ik deze band in gedachten

maar de bijgeleverde band is toch niet zo gek als ik dacht al vind ik de opening bij de aansluiting bij de endlinks net iets te ruim. Ik kijk het eerst even aan :wink:

de geel met zwarte band is super, als je die hebt wil ik m wel eens op het horloge zien, volgens mij is de klok dan helemaal af…

Inderdaad een mooie zomerklok (tu)
Zelf zou ik denkik ook voor de geel-zwarte band gaan. Lijkt me erg mooi

Groeten,

Martin

Het geel van de band is in het echt niet zo fel als op de foto van uhrenbandversand maar wat mij betreft is het een geslaagde zomerse combi geworden.



Das een leuke klok, en apart dat die datum wat meer naar binnen zit dan normaal.

Die geel/zwarte band past er leuk bij. Jammer alleen dat de tinten niet helemaal overeenkomen, maar dat zijn details.