Feestje! 30 jaar aan de zaak/ Abraham aanstaande

Ja. En zeker over een “cadeau” van 5 a 6000 euri.

3 likes

Best wel apart dat ze wel de constructie bruto salaris = netto jubileumuitkering wel toestaan. Staat zelf in de cao bij ons…

Het is je gegund, veel plezier met uitzoeken!

Dat is een werkgever/werknemer situatie en dat is heel wat anders dan aan jezelf uitkeren/schenken.
Aan werknemers is een beloningssituatie.

3 likes

Nou, daar moet je wel wat leuks voor kunnen vinden.
Zoiets? CK2998, hij is er ook in blauw/wit

5 likes

Precies!

Geen idee of het al genoemd is.
Je kan ook een gedeelte van de vrije ruimte van de wkr regeling gebruiken. Tot ongv 2.400 euro uit men hoofd, scheelt weer loonheffing.

Was dat niet voor de wasstraat en de stomerij voor je pak? :joy:

1 like

Deze dan!

https://www.juweliervanwillegen.nl/horloges/omega/seamaster/planet-ocean/omega-seamaster-planet-ocean-600m-co-axial-master-chronometer-43-5mm

Succes met je keuze!

1 like

Grand Seiko Snowflake. Herb je nog wat geld over ook. Voor een Damasko. :wink::wink::wink:

Alles kan je erin stoppen. sinterklaasfeest, kerstfeest, fietsplan, horloges :wink:

1 like

Best een goede regeling, dit jaar is het percentage van de loonsom ook verhoogd ivm corona, 3%.

Euh ja zat! Hier een voorbeeld dat niet saai is:

1 like

Ik zou als ik jou was eens beginnen met het aanschaffen van een nieuw toetsenbord, als ik je teksten zo eens bestudeer blijken vooral de klinkers en apostrof regelmatig weg te vallen :thinking:.

On-topic: Rolex Explorer 214270.
Klaar :wink:.

2 likes

Gewoon in de werkkostenregeling “wegmoffelen”…

Daar moet U een dagtaak aan hebben om de onvolkomenheden & spelling en stijlfouten eruit te lichten op het forum. En ze dan ook nog melden…

Gaat het?

1 like

Idd iets meer persoonlijk en niet zo afgezaagd als de zoveelste Rolex, Omega of Zenith

Met 500k loonsom moet er wel een gaatje te vinden zijn om eea in de werkkostenregeling weg te werken…

Enkel geldt dat natuurlijk niet voor de werkgever als de werkgever een natuurlijk persoon is.