Feestje! 30 jaar aan de zaak/ Abraham aanstaande

Nou als baas moet ik t goede voorbeeld geven. Dus bij n 25 jarig dienstjubileum krijgen mn medewerkers n bruto maandsalaris netto uitgekeerd. Deze week zelfs dat gedaan voor n 40 jarig jubileum.
Nu zat ik te tellen, en blijkt dat ik mn 25 jarig jubileum zelf al 4 jaar heb laten verlopen. Dus dat moet gecorrigeerd worden voor t verjaard is. Laat ik t dan maar een combo 30 jaar in dienst/50e verjaardag noemen. Dus n cadeautje moet er komen.

Laten we zeggen dat n horloge van 5k + btw = 6k passend zou zijn.

HF ers, uw mening in deze is gevraagd. Wat te kiezen?

Edit: een kleine prive bijleg van € 1500.- is te overwegen.

7 likes

De linker Datejust, is goed te doen voordat bedrag, als je een jong gebruikte zou nemen!

3 likes

De Omega Seamaster Aqua Terra. Of iets meer en een mooie Van Der Gang.

Maar dat is allemaal flauwekul natuurlijk want we hebben geen idee wat jij mooi vind. Dresser? Duiker?

2 likes

Ik zou het pannetje van het vuur halen. Als dit is wat je mooi vindt?! Ben te lui om te kijken wat het kost trouwens.

2 likes

Zijn er behalve de rolex sub nog mooie duikers van 7,5k?

Sub vind ik helaas wat saai.

Blancpain Fifty Fanthoms wellicht?!

3 likes

7k ongeveer🤔

Iets meer dan 5k? Misschien een bb58 en een speedy :joy:
Dubbel feest!

1 like

Nou, met twee van zulke jubilea kun je hem vast een keer flink uit de broek laten hangen. Dat doe je op je vijftigste tenslotte toch al niet zo zo vaak meer.

12 likes

Mmm, heb al n tudor gmt. En n pols van 18 cm omtrek💪🏻 Dus 40mm is wel de kleinste maat voor mn gevoel.

1 like

Is een two tone subbie gek genoeg? :joy:
Of ga even langs bij AVW, daar hebben ze genoeg horloges met karakter liggen voor onder de 7k

1 like

8 likes

Wat dacht u van een grand seiko!

3 likes

Is ook n optie, ik heb n slq

Die al 20 jaar trouw dienst doet. Die staat ook wel op gs niveau. Brand maar los!

3 likes

Ja n stille kanshebber! Komt in de top 10

1 like

Inderdaad. De Grand Seiko Snowflake voor €6000 was ook de eerste waar ik aan dacht

1 like

Deze? Titanium toch? @diher81

6 likes
  • btw: ?

Ik denk dat je het kunt schudden om het als een bedrijfslast op te voeren.
Sowieso als je geen BV hebt/via de BV doet: het is een te persoonlijke uitgave. Het privé karakter is te groot (vindt de belastingdienst)

2 likes

Ja als ‘mensenmens’ zou ik ook voor een Grand Seiko gaan.

1 like

Dan een cadeau in plaats van de jubileumuitkering. Zouden ze daar echt over vallen?

1 like