Zoiets ja, en dan kwam er nog iets bij voor de gepolijste wijzers. Volgens mij heb ik 'em vorige jaar besteld, einde van de zomer. Toen was alles nog oké bij hem haha.
Ik weet niet wat zijn achtergrond is, ik vraag me nog steeds af hoe hij de afwerking doet/deed voor die prijs.
Ik weet dat tov vorig jaar voor dezelfde gravering van Kudoke die ook met €1000 ex btw omhoog is gegaan…
Ik lees ook dingen dat het toen voor Felipe ‘veel te goedkoop was’ en het eigenlijk niet of amper uit kon
Maar feit is en blijft. Als bepaalde sites ‘aandacht aan je besteden dan is t hypie hypie. Gekkenwerk en wil iedereen t hebben”Dit merk, Czapek, dat Japanse merk waarvan ik de naam niet kan onthouden die Tompj weleens post is de levertijd ook met een aantal jaar omhoog gegaan sinds die ‘aandacht’ heeft gekregen.
Hartstikke leuk voor de eigenaar maar wel met of flinke prijs stijgingen en of flinke wachttijden tot gevolg.
Welk (klein) merk is next?
That being said. Ik vind van €1000 naar €5000 best fors. Mja Lang und Heyne Georg in 5.5 jaar ook met €15000 gestegen…