Ben erg benieuwd of er nog meer Pikullik’s rondzwerven op het forum…
Heb ik die van jou ooit in handen gehad bij een etentje met mensen van Monochrome?
Briljante merknaam
Ik weet dat het een moeilijke naam is maar je schrijft het “Patek Philippe”
Cool.
Volg het al een poosje op insta. En het wordt steeds beter. Het is een merk in ontwikkeling. Half jaar geleden eens contact met hem gezocht. Op dat moment nam hij voorlopig geen orders aan.
Ik heb ook wel eens contact met hem gehad. Hij finished die Unitas uurwerken echt geweldig.
Volgens mij maakt hij wel een flinke prijsstijging door nu.
Was een van de laatste “betaalbare” independents
Nee, daar ben ik nooit geweest.
Ja, zo heet die jongen…
@vierport Absoluut, ik heb het horloge gelukkig voor de “hype” besteld.
@Myspeedyworld er zijn nog een aantal beginnende Japanse merken voor rond dezelfde prijs die ook erg leuk zijn. (de prijs van voor de prijsstijging)
Ideaal, als je links handig bent draai je gewoon het horloge om. Niemand die het ziet
@vierport. Ik heb begin vorige maand nog contact gehad. Ook toen t zelfde verhaal. Neemt geen nieuwe orders aan.
@Myspeedyworld. Paar jaar geleden voor de hype bomb meen ik begrepen te hebben minder dan € 1000.
Mail van 1-8
Data in de mail verwijzen naar uitvoeringen op ig. Mezelf kennende zal dat met gravering te maken hebben
Eentje voor $4000 op Chrono. https://www.chrono24.com/all/felipe-pikullik-sternenhimmel--id24941501.htm
Wel een mooi horloge.
Kun je toch nog voor een andere naam kiezen toch?
Met zo’n naam had ik toch een andere merknaam bedacht, pikullik geeft mij toch andere gedachtes…
Het horloge zelf is wel fraai maar geen 5000 fraai
Ik heb er 1 in handen gehad. Niet van mij dus ik zal er hier geen foto van plaatsen.
Afwerking is heel mooi, maar het is alles bij elkaar naar mijn mening iets voor sub 2k €. Meer zou ik er niet aan besteden.
Heftig, ik had 'em inderdaad voor minder dan €1.000.
Dat is een betere prijs.
Ik dacht €895 of iets in die range. Maar dan moeten we wat? 3 jaar??? Terug dacht ik?
T graveren heeft hij dacht ik geleerd van Kudoke. Dacht dat hij oa daar stage had gelopen??
Ik wil er graag eentje maar prijzen zijn tegenwoordig flink gestegen. Volg hem hier ook al even op insta maar vorig jaar was hij al te druk om een bestelling aan te nemen.
leuk hè die kleine merken