ferdiknoop

@ferdiknoop heeft een horloge van mij gekocht. Zeer prettige communicatie, en zeer snelle betaler.
Aanbevolen.

1 like

Ik heb een Seiko van Ferdi gekocht. Zowel het contact per mail vooraf als het ophalen verliepen prima. Hartelijke ontvangst met koffie, en heldere, eerlijke informatie over het horloge. Aanbevolen!

2 likes

Recent een Seiko Samurai van @ferdiknoop overgenomen, welke “als nieuw” stond omschreven. Het bleek echter 100% ongedragen te zijn dus een perfecte deal. Bedankt Ferdi en anytime again!:ok_hand:

1 like

Een Seiko Prospex Solar Chrono, overgenomen van Ferdi, realistische deal, snelle keurige levering!

Kortom een aanrader!

Bedankt Ferdi, graag tot een volgende keer​:ok_hand::+1:

Greets Bart.

1 like

Mooie verkoopdeal gedaan met @ferdiknoop, fijne communicatie en vlotte betaling.
10/10 voor dit HF lid :+1:

1 like

Vorige week heeft @ferdiknoop mijn Limited Edition Citizen Tsuyosa overgenomen. Prettige communicatie en alles verliep soepel! Veel plezier met de Tsuyosa en wellicht tot een volgende keer :grin:

1 like

Van Ferdi / @ferdiknoop een mooie Seiko 5 Auto Moai (een Japanse kunstenaar) overgenomen.
De set was helemaal compleet, mooi van kwaliteit en in mijn ogen netjes geprijsd.
Het is een cadeautje en de ontvanger gaat hier zeer verrast en content mee zijn.

Ferdi, bedankt voor deze mooie verkoop :ok_hand: