Ferrari Cartier Horloge

Dag iedereen

Ikben op zoek naar deze horloge van Ferrari door Cartier.

Mijn vader wordt dit jaar 50 jaar en hij had dit horloge voor zijn 21ste verjaardag cadeau gekregen van zijn grootvader.
Maar ongeveer 20 jaar geleden is dit horloge gestolen geweest op restaurant.
Ook al hadden we onze vermoedens wie de dader was, toch hebben we het horloge niet teruggevonden.
Nu zou ik graag voor zijn 50ste verjaardag dit horloge terug cadeau doen.
Ondertussen ben ik al een maand of 3 aan het zoeken en vind nergens dit model terug…
Hebben jullie enig idee waar ik nog verder kan zoeken?

Alvast enorm bedankt!

Is dit dan ook de correcte kleurstelling of mag deze ook iets afwijken?

Als ik " Cartier Ferrari " bij eBay zoek komen er meerdere, op dit moment andere modellen, uit. Dus regelmatig in de graten houden!

Ik ben bang dat dit een nogal zeldzame kleurcombinatie is. Twee alternatieven die hem benaderen:

Ik heb deze gehad in rood zonder goud. Ik zou ook beginnen op eBay. In NL volgens mij niet erg populair, in sommige landen wel vanwege Ferrari merk.

Leuke geste zo’n cadeau. Moet wel zeggen, voor de prijs die je waarschijnlijk gaat betalen (heb die van mij verkocht voor meer dan 500,- euro) zijn er kwalitatief wel veel betere horloges te koop. Misschien kan je vader een mooie Oris, Hamilton, Tissot, Seiko of ander leuk merk voor rond die prijs ook wel waarderen. Er komen er regelmatig hier langs op de horlogemarkt.
Succes in ieder geval!

Vanwege het emotionele aspect ben ik echt op zoek naar deze kleurencombinatie…

Zal ik zeker doen! Bedankt voor uw reactie!

Deze had ik ook zien staan maar ik zal blijven verder zoeken. Bedankt voor uw reactie!

Ik weet dat het kwalitatief gezien niet het beste horloge is en mijn moeder had mijn vader een ander merk voorgesteld maar daar had hij geen interesse in.
Momenteel kijk ik voornamelijk op ebay, catawiki en chrono24.com
Ik blijf verder zoeken.
Bedankt voor uw reactie!

2 likes

beste …,
ik wil je enkele foto’s doormailen van dit model, zodra je mij jouw email adres doorstuurt.
mvg. Ed
eflohil@onsbrabantnet.nl

heb t.o.h. niets van je vernomen!
indien je reeds voorzien bent of je zoektocht hebt opgegeven, laat dit dan even weten.
groet, Ed

Beste FerrariCartier,
Ik bezit waarschijnlijk het model waar jij naar op zoek bent!
geef mij een mailtje met daarin jouw email adres zodat ik je enkele foto’s kan doorsturen.
eflohil@onsbrabantnet.nl
Groet, Ed

1 like

Hoi Ed,

Ik zou de beste man een PB sturen, dikke kans dat hij een mail notificatie krijgt die hij wel leest.

Ophouden Siedo.

OT: Het zou erg gaaf zijn als het precies dezelfde is :thumbsup: :sunglasses:

Sorry, digitaal Tourette. Nog geen passende therapie gevonden.

1 like

Hoi Ferrari Cartier,
Ik denk dat ik dit model bezit! ik wil je enkele foto’s doormailen.
mail je mailadres door naar eflohil@onsbrabantnet.nl
groet, Ed