Mijn eerste post. In 2009 op de Ferrari site een limited edition (64 stuks) horloge gekocht met een originele Valve uit de F2002 waarin Barichello en Schumacher reden en waarin laatste wereldkampioen werd. Destijds als Formule 1 fan gekocht, maar is het iets waard?
Welkom op het taxatieforum.
Ik denk dat je beter bij Ferrari memoralia verzamelaars te rade kunt gaan dan bij horloge adepten.
Welkom! Mooie verpakking (doos) - leuk.
Dat wilde ik net zeggen
Grappige setjes.
Ziet er mooi uit, het gehele plaatje zo!
Ik denk dat het voor echte horlogeliefhebbers beduidend minder waard is dan voor Ferrari verzamelaars
Maar je weet het nooit; misschien heeft het bijzondere waarde voor liefhebbers die op specifiek thema verzamelen. Misschien meldt zich iemand die je verder kan helpen.
Succes!
Welkom, ik ben van de taxatieafdeling. Maar om je uit de droom te helpen: het is hooguit een paar tientjes waard, wellicht op een F1 of Ferrariforum iets meer.
https://watch2day.nl/deal/18309/ferrari-lap-time-10720-chronograph
Duur is niet per definitie mooi.
Jeetje, ik dacht prijs & schoonheid recht evenredig waren. Weer een van mijn zekerheden weggevallen…
ik hoop voor je dat ie wat waard is want dragen zou ik hem niet
Je moet nog wel even iedereen bedanken voor hun hulp en advies hoor Richberg.
Is wel zo netjes
Die klep vind ik wel leuk. Die is origineel van een Ferrari F1 motor??
Is wel wat waard, de vraag is hoeveel.
Ik schat zo ongeveer tussen de €5 en €1000 euro
Ik geloof niet dat ooit iemand één van de andere 60 te koop heeft gezet dus er een prijs aanhangen is gewoon niet te doen. Het klinkt dom maar ik zou gewoon uitgaan van het aankoop bedrag en zet er dan een 25% premium bovenop en kijk eens wat er op reageert.
Iedereen bedankt voor jullie interesse en reactie. Ik denk persoonlijk, dat de Ferrari valve waarschijnlijk meer waard is dan het horloge zelf. Binnenkort meer van mijn verzameling. Deze zal waarschijnlijk meer in jullie straatje zijn