Dik verdiend 
Heb er ook heel erg mijn best op gedaan
, nu moet ik weer wat anders verzinnen. Heb jij nog een idee, moet wel onzin zijn natuurlijk 
Moet je daar geen milieu-vergunning voor hebben?
Ik denk dat het volgende topic ineens ontiegelijk populair is.
Fred, je bent te goed voor deze wereld.
Ik ben totaal ontroerd.
Hoe vinden die de knop die ze in moeten drukken om te tijd te horen ? 
Dat is een taakje voor de blindengeleidehond.
Dat kunnen ze wel.
Stom , had ik niet aan gedacht 
Ed wacht maar een jaartje af, dan word ik heilig verklaard en kan jij zeggen dat je met mij gesproken hebt. Maar fijn om te lezen dat je ontroerd bent, maar geen traantje laten he 
Bijzonder. Best wel een hebbedingetje. En voor mensen met een handicap kan het zeker handig zijn.
Verveelde mij stierlijk thuis dus moest maar wat gaan ondernemen. Daar ik een paar horloges heb dacht ik, laat ik maar een paar winkeltjes gaan openen.
Is dit zin of onzin, jullie mogen het uitvogelen 

Ik ben slechtziend en vind die pratende horloges (die in alle talen voor een habbekrats op Ali staan) niks. Je kunt niet ongemerkt “kijken” hoe laat het is. Alternatief is een tactiel horloge (glaasje open en voelen hoe laat het is). Praktisch: ja, mooi: nee.
Hoi Sietj, je bent 1 van de weinige die er serieus op in gaat maar ik heb het niet over ali troep. Dit wordt o.a verkocht door de thuiszorgwinkel maar je spreekt ongetwijfeld uit ervaring. Dus denk ik dat een braille horloge voor slechtzienden en blinden beter zal zijn.