Ferry's onzintopic Horloge als medisch hulpmiddel

Zoals vele HF leden struin je het net af naar leuke, aparte horloges. Ik was aan het zoeken naar leuk AD’s in het buitenland voor de vakantie. En wat kom ik tegen, een Nederlands sprekende atomic unisex horloge met een duidelijke herenstem.

Over het uurwerk staat niets beschreven, behalve dat het een zendergestuurd horloge is.
Voor alle haters van een datum of dag op de dial een simpele witte dial, leren band.
De kast is wel klein 30 mm, maar ja daar hoef je ook niet meer op de kijken, 1 druk op de knop en hij verteld je de precieze dag-datum en tijd. Maar je kunt natuurlijk ook de tijd gewoon aflezen op dit horloge. Verwacht er natuurlijk geen tophorloge van, geen lume wel duidelijke uur aanduiding. Verder ook geen duidelijke specs, maar wat verwacht je voor een prijs van €99,00 en je krijgt ook nog eens advies op maat via de thuiszorgwinkel (voor de duidelijkheid, heb geen relatie met dit bedrijf). Het zou het eerste Nederlands sprekende unisex horloge in Nederland zijn. Je hebt ze ook met een sprekende dames stem :grin:

Leek mij wel leuk om daar een topic over te maken, zeker voor slechtziende of blinde mensen.

Van 1 van deze horloges heb ik even de tekst gekopieerd met een foto erbij:

Sprekend Horloge damesmodel met alarmfunctie + zendergestuurd

Dit sprekend horloge beschikt over een vernieuwde damesstem. De stem spreekt, na het indrukken van de knop (rechtsbovenin) de tijd uit: het is tien voor half twaalf in de ochtend of het is kwart over drie in de middag.
Drukt u nogmaals rechts bovenin de knop in dat spreekt de stem de dag en datum uit. Zoals: het is maandag 13 april.

Het Quartz uurwerk is zendergestuurd, dit houdt in dat wijzers en spraak altijd gelijk op tijd lopen en zichzelf aanpast aan de zomer- en wintertijd.

:heavy_check_mark: Dit sprekend horloge beschikt ook over een alarm.

:heavy_check_mark: Het horloge is voorzien van een zwart lederen banden,

:heavy_check_mark: Wordt geleverd met een luxe geschenkverpakking.

:heavy_check_mark: Inclusief Nederlandse handleiding.

:heavy_check_mark: 2 jaar garantie.

Op een site die begint met vergrootglas want volgens mij mag je niet een volledige sitenaam vermelden.

Ga maar eens zoeken op het net en je zal er verschillende tegenkomen, let goed op de prijsverschillen.

De volgende foto is 1 van de voorbeelden:

sbr_sprekend_horloge

Vind je dit topic een onzin topic, door naar het volgende topic :wink:

Maar vind je het een leuke gadget, dan weet je waar te zoeken op het net!

5 likes

Wat een onzin topic.

Kak.

4 likes

Hihi, hij zei sex

6 likes

@Zulu, ik weet dat niet iedereen begrijpend kan lezen. Maar zal het speciaal voor jou nog even wat duidelijker neer zetten :rofl:.

MAAR VIND JE DIT TOPIC EEN ONZIN TOPIC, DOOR NAAR HET VOLGENDE TOPIC.

Duidelijker kan ik het niet beschrijven voor je, gewoon verder kijken bij algemene horlogepraat!

2 likes

Je moet je disclaimer ook bovenaan je topic zetten Fred. Nu moet ik heel je topic doorlezen om tot de conclusie te komen die je zelf al had getrokken 🤷

8 likes

Ja joh, en dat koste je toch een tijd. Maar goed, je hebt gelijk had ik ook bovenaan kunnen zetten. Maar je weet nu tenminste dat zo’n horloge bestaat. Maar ik kan mijn tekst niet veranderen, maar jij kan dat wel. Dus voel je vrij om dat te doen, ik vond het gewoon grappig zo’n horloge. Niet dat ik die ooit zou kopen hoor, dan maar 1 van 45 mm :wink:

1 like

Net nu ik vorige week belasting aangifte heb gedaan…. Dit valt natuurlijk onder aftrekbare medische hulpmiddelen.

3 likes

Echte HF-ers gebruiken - als het medisch wordt - een minute repeater. Ik ga door naar het volgende topic. :popcorn::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Heb je vorig jaar dan zo’n horloge gekocht?

2 likes

Zo bedoel je?

1 like

Dat kan je dus ook toevoegen aan 99 % van alle andere topics.

1 like

Geen probleem mee hoor Eddie, vond het gewoon grappig maar zelf kopen. Niet dus.
Ze mogen van mij dit topic tot de grond toe afbranden hoor, ben daar heeel makkelijk in geworden :wink:

1 like

De oude was hees geworden?

Ja joh, maar we weten toch dat sommige dit gewoon leuk vinden om te doen. Hij had het wel bovenin de tekst kunnen invoegen maar als ze daar plezier in hebben, ze gaan hun gang maar. En EddieL heeft weer een goede dag met een glimlach, vind ik het wel waard als ik op die manier iemand zijn dag goed kan maken :rofl:

3 likes

1 like

LOL Kaan, is nog niet tot de grond :wink: ff een andere pic zoeken :joy:

1 like

Geduld, voor het avond eten nog zijn we hier klaar denk ik :stuck_out_tongue:

2 likes

hahaha kan er wel om lachen hoor, maar is zo’n hulpmiddel niets voor jou? Geen datum op de dial, wordt je gewoon ingefluisterd :rofl:

1 like

Aan tafel dan maar :wink:

1 like

Kijk Andre dat noemen we nu echt een post tot op de grond afbranden :rofl:

1 like