Festina 16222

Ik heb ergens in mijn kast nog een drie jaar oude festina 16222 liggen. Ik wil op korte termijn een nieuwe tissot kopen en wil daarom weten of de festina nog wat kan opleveren… Voor twee tientjes hou ik hem als ‘klushorloge’, mocht ie volgens jullie nog iets aan waarde hebben zet ik hem te koop. Graag jullie expertise.

http://www.abouttime.com/abouttime/f16222-5.invt.html

ZzEt/Prbeer hrOlge Et vrkpnOn in VKroopgdleete. Wllchit LoPssng RooV prbOlbeen?

Ben nog geen 6 maanden lid van het forum…

Dan gaat dat niet en bovendien zijn dit type horloges op het verkoopforum ook geen hardlopers. Maar wellicht dan toch Marktplaats maar? Aan de anderere kant, waarom hem inderdaad niet als klushorloge houden? Is toch altijd praktisch erbij (tu)

Collega heeft de Tissot PRS 516, een hele mooie klok en een automaat uiteraard.
En de Festina lekker houden, brengt niet heel veel op. Zijn leuke klokken daar niet van maar tweedehands gewoon niet echt interessant. En die Tissot is ook nog eens heel gunstig qua prijs gewoon doen! veel plezier!

luddite Schreef:

ZzEt/Prbeer hrOlge Et vrkpnOn in VKroopgdleete.
Wllchit LoPssng RooV prbOlbeen?

Waarom reageer je niet gewoon normaal op een post vraag ik me af?

Gooose1978 Schreef:

Ik heb ergens in mijn kast nog een drie jaar oude
festina 16222 liggen. Ik wil op korte termijn een
nieuwe tissot kopen en wil daarom weten of de
festina nog wat kan opleveren… Voor twee
tientjes hou ik hem als ‘klushorloge’, mocht ie
volgens jullie nog iets aan waarde hebben zet ik
hem te koop. Graag jullie expertise.

http://www.abouttime.com/abouttime/f16222-5.invt.h
tml

Zou em ook als klushorloge erbij houden. Denk dat ie 2e hands enkele tientjes oplevert. Er is gewoon teveel aanbod van dit merk en bovendien zijn ze niet zo ‘gewild’/populair.

mcfr Schreef:

luddite Schreef:


ZzEt/Prbeer hrOlge Et vrkpnOn in VKroopgdleete.
Wllchit LoPssng RooV prbOlbeen?

Waarom reageer je niet gewoon normaal op een post
vraag ik me af?

Omdat dit antwoord al heel vaak is gegeven, en ik deze versie ook wel leuk vond.
Maar als je hier wat langer mee leest/post zul je dat zelf wel merken.

Je kunt toch de Tissot (welke trouwens?) kopen en later besluiten dat je oude horloges niet wilt houden.

Ik wil deze hebben…

mijn oude festina (ooit 375 gulden… haha!) heb ik hier ooit voor 15 of 20,- euro verkocht… ligt een beetje aan de staat. Er is weinig markt voor :slight_smile:

MP is ook een optie! succes!

Gooose1978 Schreef:

Ik wil deze hebben…

http://www.authenticwatches.com/tissot-le-locle-t4
1138751.html

Gewoon hier in NL halen hoor, niet US bestellen, kom je bedrogen uit!

Zeker… Was alleen voor het plaatje… Hoop hem eigenlijk 2e hands op te pikken… Maar hier op forum zitten weinig potentiële verkopers… Ik hou chrono24 in de gaten. Anders ga ik hem in april nieuw kopen…

Dank voor de info. Voor dat geld hou ik het als klushorloge. Zonde om voor een paar tientjes van de hand te doen. Zou het zelf nu ook nooit meer kopen…maar tijden veranderen.

Gooose1978 Schreef:

Zeker… Was alleen voor het plaatje… Hoop hem
eigenlijk 2e hands op te pikken… Maar hier op
forum zitten weinig potentiële verkopers… Ik hou
chrono24 in de gaten. Anders ga ik hem in april
nieuw kopen…

Het is ook een toppertje. Met stalen band dressy mooi en met zwart leer weer erg chique. Tja, geen wonder dat je em niet vaak in de verkoop ziet.