Festina

Zo groot heb ik ze nog niet zien dragen aan de polsen van de sportverslaggevers en voetbalcommentatoren. Maar wat niet is kan nog komen. De grenzen worden voortdurend verkend en opgerekt.

Deze foto is genomen tijdens de Touretappe tussen Rouen en St. Quentin (Fr.!), 5 juli 2012.
De Festina-ploeg heeft tijdens de Tour de France van een tijd terug een middel toegepast dat de klokken deed vertragen en de renners bijgevolg deed versnellen.
Niet iedereen was even gelukkig met deze toepassing van de relativiteitstheorie.
Vooral de Gendarmerie niet.
Maar alles schijnt nu vergeven en vergeten.

haha leuk voor in de schuur :wink:

Leuk om te zien :slight_smile:

mcfr Schreef:

Leuk om te zien :slight_smile:

+1(tu)

Mijn beste,

Leuke foto!!

Overigens,
nooit geweten dat de Festina-ploeg tijdens de Tour de France van een tijd terug een middel toegepaste dat de klokken deed vertragen.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ben geen Festina fan maar ik vond de vondst met die schakel van een fietsketting als crown protector zeer geslaagd.
De carbon fibre ook, dat spul wordt ook veel in de wielersport gebruikt maar voor de meeste van ons ligt er toch eerder een link naar snelle auto’s.

misschien is dat de enige juiste toepassing van die klokjes. Voor de rest is het prut!

Beste Tissot62,

[http://nl.wikipedia.org/wiki/Festina-affaire]
Hoe ze het deden is een raadsel. Ik geloof ook dat het alleen om de horloges van Festina ging. Het gebeurde in 1998. Ik heb er geen verstand van. Ook de relativiteitstheorie gaat mij boven de pet.
Kijk anders op bovenstaande link, als die tenminste goed is doorgekomen, want ook daar begrijp ik niks van, en mensen die mij raad willen geven schijnen niet te bestaan. Zie mijn vraag op Off Topic van 05-06-2012.
Cees Priem zat op 3 augustus 1998 nog steeds vast, en als ze hem niet hebben laten lopen dan zit hij er nog steeds.
Dat waren nog eens tijden.

Raadgever present! Een linkje plaatsen is hier heel makkelijk. Je hebt het ook bijna goed gedaan, als je eventjes de haakjes weghaalt doet hij het al. Als je de link een titel wilt geven, zoals hier titel van de link
http://nl.wikipedia.org/wiki/Festina-affaire]Festina affaire
, moet je [url= en dan de link [/url] doen, alleen even de spaties tussen de codes weghalen, het is één geheel (tu)

Edit:

Ik heb ook even je vraag op offtopic bekeken (behulpzaam als ik ben :D), maar daar kan ik je helaas geen antwoord op geven.

Bedankt voor tip Trapman.
Het wordt dus


Ook bedankt voor verdere tips.
Onbegrijpelijk dat die wijsheid zo moeilijk toegankelijk is.

Haha, dat is mooi geformuleerd