Feyenoord horloge

Patrijspoortje staat zeker open…het Ajax-schip zinkt steeds verder weg

2 likes

De eigenaar van Gassan, Benno Leeser, is een Rotterdammer en Feyenoord-supporter. Heel erg vreemd komt deze samenwerking daarom niet op me over.

Of ik hem mooi vind weet ik niet zo goed.

Breiltling ??? Mix van Breil en Breitling. :thinking:

2 likes

Net zo belachelijk natuurlijk als horloges met een achterhaald machaniekje waar we gretig het dubbele voor betalen.

Je bent volgens mij in de war met Feyenoord.

Dat wordt toch niet gesponsord door Hublot?

Ja daar kom je ook nooit vanaf. Al vanaf 2011 las ik net.
Ach ja, ze betalen er lekker voor, en voor de rest zal het geen hond interesseren.

Je ziet sowieso weinig horlogesponsoren bij het voetbal bedenk ik nu :thinking: Je ziet alleen Hublot overal (UEFA, CL etc).
Moest echt ff googelen, maar het zijn er inderdaad erg weinig zie ik nu. Toch vreemd, maar het zal wel. Grootste sport, meest aandacht, bakken met geld op de tribunes, maar blijkbaar niet interessant (of te duur) voor een merk.

:face_with_peeking_eye::joy::rofl::joy:

1 like

Niet het soort publiek (met geld) voor luxe…
Toch te volks.

Ot: leuk ding. Maar niet mijn soort horloge.

Er zit voor een miljard op de eretribune bij grote clubs. Skyboxen van tonnen per jaar met dure jongens erin. En het grootste tv publiek ter wereld.

Klopt.

Maar horlogemerken sponsoren liever paardensport, tennis, f1 etc.

Wrs omdat de stadions vol zittem met onderklasse.

Hublot market zelf actief op voetbal, maar is/was de enige.

Wijlen Gerard Cox zei het al: het valt niet mee om Feyenoord supporter te zijn.

2 likes

Het ziet er uit zoals Feyenoord speelt.

Je ziet toch ook geen Seiko, Tag H, Longines, Citizen, Casio etc in het stadion. Voor de “onderklasse”.
Want ga nou niet doen alsof je rijk moet zijn voor een Tag Heuer. Dat verbaast me dus wel.
Gassan hangt trouwens wel in meerdere stadions.

Maar ik weet niet hoe lang geleden of in welk stadion je ooit geweest bent, maar het volk bij die 3 weekjes per jaar Wimbledon of een of andere paardenclubje valt natuurlijk in het niet bij wat er op de lange zijdes zit bij een beetje grote club.

Had die bezel niet even uitgelijnd kunnen worden voor de foto? Anyway, 3800 valt me haast nog mee voor een modern-day BrightBling. OK, kwarts dus WAY overpriced maar dan nog had ik het erger verwacht.

Whahhahaha ik kom niet meer bij van al jullie leuke reacties… heerlijk dit…

Ik denk dat “de onderklasse” waar @ruud het over heeft niet in pure economische, maar eerder in sociale zin gezien moet worden. Marketing moet aspiraties aanwakkeren, en het enige wat rond het voetbal aangewakkerd wordt… Tja.

Als ik horlogemerk was zou ik me tot polo, golf, tennis, zeilen, schermen of roeien beperken voor de marketing. Als ik marketing exec bij Breitling was kwam voetbal dus nicht im Frage. Breitling is met deze actie in mijn achting gedaald. Als het geen slechte AI grap is, die foto.

Pfffff… niks origineels

:x:

Volgend jaar, Breitling in de F1.