Feyenoord horloge

Schokkend.:skull:

Mwah, geld is geld. En iets verder kijken dan jongelui met capuchonnetjes op. De halve PC Hooft zit zondag bij Ajax, de parkeergarages onder het stadion zijn op wedstrijddagen een soort van showroom van Porsche, Audi en Mercedes, het halve stadion hangt vol borden van Gassan, Schaap&Citroen, Mercedes en BMW, en je struikelt op de tribunes over de dure horloges. Zit aan een miljard aan waarde op de lange zijdes te ouwehoeren met elkaar.
Buiten alle evenementen doordeweeks om, want wat de meeste mensen niet weten is dat er dagelijks
nog eens duizenden lieden komen voor vergaderingen, recepties etc. in de tientallen zalen daar. Voetbal is natuurlijk al jaren lang niet meer met een biertje op de tribune wat bleren naar een speler.

En dan heb ik het niet eens over clubs als Barca, Real of Munchen, die wekelijks honderden miljoenen kijkers trekken. Dat scheelt nogal met die 4 kijkers naar een sport als schermen of polo waar werkelijk geen hond naar kijkt.
En nogmaals, ik heb het nu niet eens over de dure merken he (alhoewel er werkelijk echt niemand op de tribunes onder de indruk zal zijn van een prijskaartje), nee gewoon bv Citizen, Casio oid. Verbaas mij daar gewoon over dat dat blijkbaar niet rendabel is. Wel Mercedes, maar geen horloges. Maar goed, ze zullen het wel weten.

Je ziet sowieso amper tot niet reclame van horlogemerken op tv, dat werkt blijkbaar ook niet behalve bij sportevenementen.
De OS zijn voor Omega, marathons van Seiko, tennis voor Rolex, en in de F1 TAG Heuer en heeft de rest allemaal een autootje.

1 like

Op YouTube daarentegen word je dood gegooid met horloge ads. Kan ook aan mijn algoritme liggen natuurlijk. :sweat_smile:

2 likes

Eens. Doe ik ook niet. :person_shrugging:

Zou het? :wink:

1 like

Geld kan geld zijn, maar mensen willen gekieteld worden…

Laat ik het zo zeggen: iedereen die geld heeft komt bij de Albert Heijn. In de juiste buurt zie je daar ook steeds Porsches, Audi’s en Mercedes staan. Maar toch kiest Rolex er voor om een obscure avonturier met een stel bevroren Nepalezen op een van god verlaten bergtop te gebruiken voor de reclameboodschap, en niet die supermarkt.

Zeker als je een grumpy brand wil zijn. Het gaat er niet om wie waar komt, het gaat er om wat je uit wil stralen.

Weet zeker dat er een markt voor is.
Bij ons op zuid willen ze er allemaal 1tje😂
Maar ik niet!!