ff Kennismaken

,Hallo
Ik ben Peter, (hobby) goudsmid, en nu wil ik me graag gaan verdiepen ik het werk van de horloge maker.
Na het kijken van uren aan YouTube filmpjes van bij voorbeeld The Nakkid Watchmaker en zo, ben ik nu wel klaar om het zelf eens te gaan proberen.
daarvoor ben ik lid geworden van dit forum en om zo veel mogelijk te leren. Maar goed ik ben een man van de praktijk en daar ga ik nu aan beginnen.

als men graag nog eens wat van mij wil weten dan zal ik zeggen, Vragen staat vrij.

46 likes

Welkom! Heb je zelf ook al horloges, welke?

1 like

Welkom Peter. Veel plezier hier.

Leuk als je horloges laat zien…

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

1 like

Welkom op HF, Peter! Ben wel benieuwd van wat voor horloges je houdt en wat je op dit moment draagt en hebt! Had iemand al gezegd dat we hier gek zijn op plaatjes? :camera_flash: :grin:

1 like

Peter welkom en succes met het ontdekken van de wereld der uurwerken ! :+1:

1 like

Welkom op HF Peter

1 like

Welkom Peter en veel plezier!

1 like

:wave:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Peter emot-tiphat

1 like

Welkom!

1 like

Hallo Robskii.

ik heb nog niet zo veel bijzonders hoor ik heb 3 Fossil horloges, 1 Danishdesign,en 2 Casio. en volgens mij heb ik nog wat liggen in een la :grimacing:
FotoĹ› zullen nog volgen

1 like

Ja ik zal snel eens wat foto toevoegen dan

1 like

Welkom!

Disclaimer: Wij zijn niet verantwoordelijk als je binnen no-time je hele vermogen uitgeeft aan dure horloges :innocent:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welcome to da club, Peter! :wave:

1 like

ik hou echt van de Vintage horloges< al heb ik die Nog niet.
ik draag nu over dag een Casio WS-1500H.
fotoĹ› zullen nog volgen

1 like

O dan zijn we zo klaar :laughing:

1 like