FF opnieuw. Op zoek naar duiker tot 250 euro

Het is toch een ecodrive? :relieved:

Dat klopt maar het horloge ligt al een tijd in het licht. Ff afwachten
Ik weet niet hoe lang het duurt voordat het opgeladen is?

Donkere showroom dan?

Zonder gekheid: als hij netjes in de voorraadkast heeft gelegen, is 'ie ook leeg bij levering.

1 like

Ik heb dit horloge ook gehad en ook ik dacht direct na ontvangst ook dat er iets mee was
 Maar gelukkig stelde Citizen weer niet teleur en liep hij na een paar uur perfect, en dat doet ie nu nog.

Ik zou hem met de kroon er uit een paar uur in de direct zon (niet achter glas) leggen en dan vermoed ik dat ook dit exemplaar weer prima zal lopen. Sowieso succes ermee!

1 like

Hij ligt nu in de zon, en gisterenavond onder de lamp. Gaat goed komen.:relaxed:

2 likes

Goed om te horen, veel plezier er mee. Dan nog even een bijval voor @Fate_Amenable_To_Change: svp gewoon uploaden van images, hoeven we niet naar programma’s waar we niet aar toe willen. Thanks.

2 likes

Na een hele dag in de zon en een nacht onder een lamp gaat de seconde wijzer lopen voor 10 minuten. Daarna stopt hij. Het horloge gaat terug. Ik heb een ander horloge besteld. Als deze binnen is meld ik me weer. Het is een Seiko geworden.

1 like
1 like

Jammer! Maar de Seiko is ook mooi, hopelijk bevalt die!

1 like

Bummer. Ik had nog wel een prima werkende klok voor je liggen. Exact die je zelf gekocht had :sweat_smile:

Ben jij nog geen TL3?

Ik denk dat ie zo pleite is als je een advertentie maakt. Wel even goede foto’s. :slight_smile:[quote=“jeronimo, post:27, topic:113112”]
Het is een Seiko geworden.
[/quote]

Ik zie weinig klachten over Citizen’s Eco Drive, dus dat was wat vreemd
 Ik krijg bijna de neiging om de handelaar de schuld te geven. :slight_smile:

Kinetic moet je wel echt dragen om 'm een ladingsreserve te geven, dus ik ben benieuwd naar je bevindingen.

Ik ben net gebeld door de handelaar, en ze willen het verder onderzoeken. Het is maar de vraag of ik antwoord krijg over de klacht die dit horloge had. Zelf zie ik ook nooit klachten over een Citizen, net pech gehad denk ik.

De Seiko is onderweg. Volgende week verwacht ik deze binnen.

1 like

Met de webshop toch samen uitgekomen. Uitendelijk goed opgelost.
Dus nu 2 nieuwe duikers :grinning: De Seiko komt hopenlijk morgen

Uploaden

1 like