Voorkeur 41-43mm
Voorkeur rubberen band, maar dit is altijd los te bestellen
Kleur voorkeur zwart of groen. Blauwe duiker heb ik al. (Longines Hydroconquest)
Merk maar niet uit.
Quartz of automaat, geen voorkeur
Orient Mako heb ik gehad.
Max 250 euro
Tot nu toe vind ik de Citizen Promaster het leukste.
Graag nog enkele suggesties.
Ik heb nog een paar weken om te beslissen.
Want serieus, de beste duikers van onder 250 Euro zijn Japans, en je weet het toch al. Dus gaan wij met z’n allen allerlei hoeken van het internet afschuimen om met zaken te komen die het net niet zijn, net buiten budget vallen of, eh, ahem, @jeronimo, niet meer leverbaar zijn, en koop je op het eind van de rit toch wat je zelf voor ogen had.
Not my first rodeo, als het ware.
Het enige wat ik zou zeggen is dat ofschoon de Eco Drive de betere keuze is ik toch voor een NY00040-17LE zou gaan. Automaat met Sunburst, 200 ballen. Boom!
Als je dan voor een promaster gaat, kijk dan naar een versie met een solid bracelet en snel fijnafstelling: De BN0150-61e de rubber band kun je altijd nog bijkopen
hi hello ben pas nieuw hier maatwil toch graag reageren , heb hier een yema sous marine duikers klok 100 meter helemaal in nieuwstaat zwart met witte cijferplaat gedeeltelijk en zwart en witte wijzers met band die heel speciaal is kan het niet goed uit leggen moet je zien als je bent geïnteresseerd hoor ik het graag heel aparte klok. met groet marino