Ff voorstel

Eindelijk ff tijd om mezelf voor te stellen…
Ik ben Martijn 39 jaar en al van jongs af aan liefhebber van horloges…
Op m’n tiende verjaardag mocht een echte swatch uitzoeken (deze heb ik nog steeds in m’n bezit)…
Sindsdien ben ik besmet met het bekende virus… Een aantal jaren geleden ben afgekickt van het virus, echter afgelopen zomer sloeg het virus wederom toe… Sindsdien ben ik weer verslaafd aan alles wat horloge gerelateerd is…
In 2003 kocht ik m’n eerste Mechanische horloge de Omega Speedmaster Date al snel volgde een IWC Spitfire. Deze heb ik een aantal jaren geleden verkocht. Ik ergerde me een behoorlijk aan een kras op de kast… met als gevolg dat deze moest vertrekken. In de plaats kwam de Omega Planet Ocean 42mm. Voor de fun kocht een Fortis Flieger 36 mm… Deze kwam ik tegen bij Fortis dealer die ging stoppen Ik kreeg deze mee voor habbekrats. De laatste aankoop dateert van zomer 2015. Al jaren volg ik de horloge verrichtingen van Sinn… Het eerste wat me opviel was dat de prijzen van dit fantastische merk in de loop van jaren enorm waren gestegen… Uiteindelijk heb ik een Sinn 104 aangeschaft deze bevalt uitermate goed !!..

Groeten,
Martijn

19 likes

Leuke collectie en welkom!

Welkom en leuke collectie heb je!

Welkom, wat een mooie collectie. En wees gerust door dit forum zal je collectie zal je verslaving en waarschijnlijk ook je collectie alleen maar groeien :smile:

Welkom, prachtige collectie.

Welkom!
Gaaf die Sinn op die groene band.

Mooie collectie,vooral de Sinn.
Helaas voor je portemonnee zal de collectie alleen maar groter worden.

Mooi man, welkom!

Mooie collectie. De groene band vind ik erg mooi.

Mijn beste,

Martijn, van harte welkom bij het meest gezaghebbende HorlogeForum van de Lage Landen. :netherlands:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Hartelijk welkom! Die Sinn op groene band is inderdaad erg mooi. Heb je daar een close up van?
Grts DJ

Welkom en zeker een mooie en inspirerende collectie.

Welkom, leuke klokken!

mooieverzamelijng…welkom bij de club van klokjeskiererwietertjes,

4 likes

Welkom! Mooie collectie al!

Ja mooi! :smiley: dank. Blijft een zeer sympatiek merk Sinn. Heb zelf de 356 Flieger. Mooi dat de bandkleur min of meer gereflecteerd wordt in de lume. Mooie collectie ook.

Welkom!

Mooie Sinn, is het ook een echte duiker (qua diepte meters)?

is een Flieger geen duiker.
Wel 200 mm waterdicht…

Welkom en mooie collectie!