Welkom!
Milan, waddap g! Haha ja van die goedkope Bagelsport naar die DJ was een grote stap destijds, maar voor een horlogeliefhebber natuurlijk vooral een feestje. Maar om je vraag te beantwoorden: nee ik heb op dit moment geen behoefte aan nog een ander horloge. Natuurlijk kan ik je een hele lijst klokken noemen waar ik van ga kwijlen, maar dat geldt voor ons allemaal denk ik ;-).
Grappig dat ook jij al noemt hoe ondergewaardeerd Certina is. Ik vind dat namelijk ook, net al veel anderen hier. Ik vind de DS Action Diver die ik heb echt de perfecte kruising tussen een Submariner en een Pelagos.
Ciao!
goes with everything
De Certina action diver draag ik ook zeer regelmatig. Een ‘no-worries, no hassle’ horloge wat mij betreft. Heeft mij positief verrast. Gekocht om te proberen en nog gewoon in bezit én gebruik.
Welkom bij de club.
Welkom waddap
Welkom. Mooie horloges
Welkom op het enige echte HF van de hele wereld! Mooie DJ !
Welkom ! Enjoy…nice watches heb je
Thanks peeps!
Welkom op het forum .En een mooie verzameling incl. het Chinese
kreng
Welkom !, dat zijn fraaie horloges
Welkom op HF. Mooie combi de Rolex en de Certina. De BB54 snap ik
Thanks, Arjen!
Ja die BB54 wordt een grote hit, daar twijfel ik niet over. Misschien wel net als de BB58. Schot in de roos van Tudor, aangezien er maar weinig kleine, lichte, veelzijdige luxury divers op de markt zijn.
Welkom !
Welkom en nog veel plezier op ons mooie forum.
Van harte welkom op ons mooie forum
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom bij de club
Welkom hier.
Welkom! Mooie horloges en toffe avatar!