Ff voorstellen dan!

Hola HF’ers,

Ik lees al enkele jaren mee op het forum en heb gisteren ein-de-lijk een accountje aangemaakt. Vanaf nu kan ik me dus mooi met jullie mee bemoeien hier :sunglasses:.

Mijn horlogeverhaal:
Ik heb in 2017 ooit een goedkoop Steel Bagelsport horloge gekocht voor €70. De reden was simpel: ik vond (en vind nog steeds) een Rolex Daydate of Datejust het mooiste horloge dat er bestond, en dankzij de bagelsport homage kon ik goedkoop uitproberen of het model me beviel. Ik sprak met mezelf af dat ik een echte DJ zou kopen wanneer mijn Bagelsport het zou begeven, maar je raadt het al: dat Chinese kreng bleef het maar doen… Desondanks kocht ik begin 2021 dan toch eindelijk mijn 36mm DJ, referentie 126234. Ik word nog dagelijks gelukkig van de schoonheid van de jubilee icm de fluted bezel :heart_eyes: :star_struck: :partying_face:.

Door het vele horlogeroofgeweld ben ik wel wat voorzichtiger met openbaar dragen van mijn Rolex. Ik heb daarom kortgeleden een Certina DS Action Diver 38mm gekocht om te dragen als ik een dagje Amsterdam, weekendje Barcelona of wat dan ook doe. Ik ben in zulke omgevingen graag “wat minder waard”. Ik kan niet anders zeggen dan: heerlijk horloge die Certina. Prachtige fit om mijn 16,5cm polsen en hele luxe look. Ik was voorheen nooit zo Diver-achtig, maar de opkomst van alle kleinere maatjes wekte toch mijn interesse. Ik sluit niet uit dat op termijn ook de Tudor BB54 aansluit bij mijn collectie.

Thanks voor het lezen van mijn introductie hier, leuk met jullie mee te kunnen kletsen vanaf nu. Fijn weekend, ciao :v:!

69 likes

Welkom.
Verstandig dat je voorzichtig bent met het dragen van een Rolex!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op het forum, 2 mooie horloges heb je al! :grinning:

1 like

Welkom. Mooie horloges. Echt jammer dat je je Rolex niet overal meer kan dragen.

1 like

Heel jammer inderdaad! Een schande eigenlijk, maar dat is natuurlijk al heel vaak gezegd. Voorlopig blijft m’n DJ dus mijn “special occasions watch”

1 like

Welkom!
Je hebt een mooie verzameling!

En idd jammer dat je niet overal alles kan dragen.

1 like

Welkom hier!
Mooie DJ.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

:wave:welkom!

1 like

Welkom op HF! Ja, begrijp ik en Certina is een underrated maar eigenlijk gewoon topmerk!

1 like

Lekker setje :heart_eyes:
Welkom!

1 like

Mee eens :wink:

2 likes

Welkom :partying_face: De Rolex is voor mij dan wel niks, de Certina dan weer wel. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen, maar jij bent er blij mee en daar gaat het uiteindelijk om :+1:

1 like

Ah jij hebt 'm ook! Verrukkelijk klokkie toch?

Off-topic: tzatziki ftw :sunglasses:

Yes it is. Afwerkingsniveau nadert luxury level imho

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom :smiley:

1 like

Waddap g, welkom op het forum :smiley:

Ik vind het mooi om te lezen dat je eerst jarenlang de Bagelsport hebt gedragen en daarna uiteindelijk je grail hebt gekocht! Ik lees dat je er nog dagelijks gelukkig van wordt, maar kriebelt het niet om iets voor erbij te hebben?

Het is jammer dat je een Rolex niet meer in het openbaar kan dragen, vooral de modellen met Jubilee band springen meteen in het oog. Echter is het zeker geen straf om die Certina te dragen, ik heb hem ook gehad en het is een horloge met ontzettend veel bang for buck. Wat mij betreft een ontzettend ondergewaardeerd merk met over het algemeen een mooie afwerking.

Geniet van je tijd hier op het forum!