Ff voorstellen dan!

Welkom

1 like

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst !

1 like

Welkom op HF!

1 like

:wave:

1 like

Welkom! Tof om te lezen dat ook de Certina zo enorm bevalt naast de DJ!

1 like

Welkom! Mooie horloges heb je!

1 like

Mooi verhaal over je DJ, de aanhouder wint! En leuk om te lezen dat je ook de Certina kan waarderen! Tudor BB54 blijft ook een interessante keuze. Ik zou ook eens kijken naar de 36mm Omega Seamaster 300m met keramische bezel en een BB58 passen. De laatste kun je vaak met korting krijgen tegenwoordig, exemplaren in het blauw (de kleur bedoel ik dan) zie je soms voorbij komen voor bedragen rond de 2500-2750 euro. Veel horloge voor je geld!

1 like

Welkom, mooie horloges ook!

1 like

[quote=“PierreODactyl, post:68, topic:452132, full:true”]
Tudor BB54 blijft ook een interessante keuze. Ik zou ook eens kijken naar de 36mm Omega Seamaster 300m met keramische bezel en een BB58 passen.[/quote]

Thanks Pierre! Ik vind de bracelet van zo’n Seamaster erg druk. Te druk voor mij smaak. En de BB58 is mooi, maar voor mijn smalle polsjes is die BB54 echt een schot in de roos. Ik vind het draagcomfort van kleinere horloges vaak ook prettiger; ben ik natuurlijk gewend van m’n Bagelsport en m’n Rolex DJ. Wellicht koop ik gewoon een San Martin BB54 Homage, die komt er ongetwijfeld een dezer maanden. We gaan het zien.

Welkom! Mooie DJ :+1:

1 like