ff voorstellen hier

Hi Iedereen, maar even in het kort 25 jaar horlogeliefhebberij. Oorspronkelijk Hagenaar of Hagenees, zoals je wilt, al weer 15 jaar in Twente verdwaalt :wink:

Na enige Swatchen en een Seiko kado van mijn Pa kocht ik in 1995 van mijn eerste zuurverdiende centen een Omega Constellation, met dag / datum, bij Gassan op Schiphol. (Weet eerlijk gezegd nog steeds niet helemaal precies waarom nu net deze, want het is een behoorlijk klassiek model, maar ik heb hem nog).

Als tweede kwam er een Baume & Mercier Capeland S van Brunott Juwelier uit Rotterdam. Als eerste Rolex kwam er een Explorer II 16570 Polar die ik nog steeds heb. Omdat ik veel reisde kon ik met enige regelmaat Rolex horloges op Schiphol kopen. Deze horloges ruilde ik ook regelmatig met vrienden, kennissen en zelfs zakenrelaties.

Door de jaren heen heb ik vrijwel alle sportmodellen Rolex tot en met 40mm wel eens gehad. Heb gelukkig ook wat kunnen houden. Kreeg net de melding dat ik als nieuwe gebruiker maar 2 horloges kan uploaden (of ik doe iets verkeerd, ben helaas beetje digibeet
.)

Groeten aan iedereen! Life is Short, Don’t Loose Time

47 likes

Welkom ! :blush:

1 like

Welkom op ons forum :+1:

1 like

Welkom!:+1:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom, en je kan in antwoord op je eigen bericht meer foto’s plaatsen :wink:

2 likes

Welkom :slightly_smiling_face:

Thanks 4 de tip Plees, ik gooi er nog eentje op :grinning:

1 like

Welkom en veel plezier :+1:

Welkom bij de club.

Dank iedereen voor het hartelijke welkom !

Hierbij nog eentje uit de collectie. de EX I 214270 “Short Hands” uit 2010. (Het jaar van introductie). En dan op Natostrap

3 likes

Welkom bij de club.

1 like

welkom hier!

1 like

Welkom hier

1 like

Welkom mede verdwaalde Hagenees (geboren en getogen in Den Haag ben je een Hagenees), ook ik ben al wat jaartjes weg uit Den Haag en mis het nog steeds :cry:. Maar ja, achter het vrouwtje aan. Wat je horloges betreft heb je een goede smaak, hoop je vaker tegen te komen op het forum :ok_hand: :+1:

1 like

Welkom !

1 like

Gezellig FredPanarai! (een PAM had ik nog nooit, vooral omdat ze meerstal nogal groot zijn, mijn pols niet helaas). Vind meerdere PAM modellen wel top!

Ik mis Dé Haag ook vreselijk, maar de huizenprijzen maken terugkeer wel heûl errûg duur :stuck_out_tongue_winking_eye:

Goedemorgen en welkom
 :sleeping:

1 like

Welkom
:+1:

1 like

Welkom! Je zult je in het groene deel van dit forum als een vis in het water voelen!

1 like